هتل های 4 ستاره کوش آداسی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کناره ساحل دریای اژه و در منطقه اوزدره قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله هتل ماکسیما تا فرودگاه عدنان مندرس 45 کیلومتر است. هتل دارای 252 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک استخر روباز زیبا در محوطه خود می باشد که در کناره آن تخت های مخصوص حمام آفتاب قرار دارند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را برای شما مهمانان تور کوش آداسی آذر 96 سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، مرکز اسپا، روم سرویس، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی


هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل 4 ستاره گرند اوزچلیک کوش آداسی در کناره دریای اژه و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 80 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و اتاق های هتل دارای منظره دریا هستند. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 96 اتاق است که از نوع استاندارد و خانوادگی هستند و دارای امکانات مینی بار ، تلویزیون، تهویه، اینترنت، تلفن و بالکن هستند. رستوران هتل غذا را در وعده های مختلف به صورت بوفه برای شما مهمانان تور کوش آداسی پاییز 96 سرو می کند و کافی شاپ هتل در کنار ساحل قرار دارد. هتل دارای امکانات تفریحی متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی ، تنیس روی میز، دارت و باشگاه کودکان اشاره کرد.

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی


 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل 4 یتاره تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار گرفته است. هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فاصله ان تا فرودگاه عدنان مندرس 90 کیلومتر است. هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 70 واحد اقامتی است که به شما مهمانان تور کوش آداسی نوروز 97 امکانات مینی بار، چای ساز، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع و بالکن است. هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد و در وعده های غذایی دیگر در رستوران آلاکارته خود غذا را با منوی انتخابی سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، غواصی، اتاق بازی، باغ، کافی شاپ، اجاره ماشین و ... اشاره کرد.

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

 


هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در یک کیلومتری ساحل دریای اژه قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع قرار دارد و دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که شامل 104 اتاق است. اتاق های هتل از انواع استاندارد و خانوادگی هستند که دارای امکانات مینی بار، بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلفن هستند. رستوران هتل به سبک بوفه است و صبحانه ، ناهار، شام و میان وعده های مختلف را سرو می کند. در محوطه هتل یک استخر روباز با سرسره های آبی قرار دارند. از دیگر امکانات تل برای شما مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توان به مینی گلف، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، جکوزی و... اشاره کرد.

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی


هتل بلماره کوش آداسی

هتل بلماره کوش آداسی از هتل های 4 ستاره در مرکز شهر کوش آداسی می باشد. این هتل در فاصله 650 متری ساحل قرار دارد. هتل بلماره کوش آداسی دارای 91 اتاق با امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 75 کیلومتر می شود.

امکانات هتل بلماره کوش آداسی شامل رستوران، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، ورزش های آبی، تنیس روی میز، دارت، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، اینترنت WiFi و ... می باشند.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: