نوشته شده توسط : پناهی نیا

خواص گياه عشقه

خواص گياه عشقه


خواص گياه عشقه

عشقه گياهي است بالارونده که برگ هاي سبز و قلبي شکلي دارد. در صورتي که اين گياه به درخت يا ديواري نزديک باشد، به دور آن مي پيچد و رشد مي کند. در غير اين صورت، بر روي زمين به صورت گياهان پوششي رشد مي کند.

عشقه گياهي با عمر طولاني است و پس از 10 سال از کاشت آن، گل مي دهد. اين گياه در فارسي پيچک يا پاپيتال ناميده شده و بيشتر در نواحي شمالي کشورمان يافت مي شود.

عشقه به دو صورت يافت مي شود: عشقه سفيد قیمت تور بدروم و عشقه قرمز. از هر دوي اين اشکال در طب سنتي براي درمان برخي از بيماري ها و يا برطرف کردن عوارضي استفاده مي شود.

خواص درماني عشقهخواص گياه عشقه

1- افزايش توانايي بدن: در طب سنتي براي افزايش ميزان توانايي بدن از عشقه استفاده شده است. اين گياه همانند يک محرک در بدن رفتار مي کند. اما مزيت اصلي اين گياه طبي آن است که مصرف آن، هيچ عارضه اي بر جاي نمي گذارد و همانند داروهاي شيميايي افزايش توانايي، اعتيادآور نيست و مي توان بدون نگراني از آن استفاده نمود و هر زمان که لازم بود، مصرف آن را قطع نماييد.

2- درمان سرماخوردگي هاي متوالي: اگر به دلايل گوناگون زياد دچار سرماخوردگي مي شويد و يا مرتب گلودرد داريد، مي توانيد براي درمان بيماري خود، عشقه را امتحان نماييد. مصرف منظم اين گياه طبي، طبق دستورالعمل کارشناس طب سنتي مي تواند بيماري شما را در مدت کوتاهي درمان کند.

3- افزايش تمرکز: عشقه يکي از معدود گياهان دارويي است که براي افزايش تمرکز استفاده مي شود. اين گياه داراي اثراتي است که موجب مي شود، فرد در مقابل فشارهاي روحي و رواني يا حتي فيزيکي مقاومت بيشتري پيدا کند و تمرکز خود را در شرايط حاد روحي يا فيزيکي از دست ندهد.

4- کاهش دوران نقاهت بيماري يا جراحي: مصرف عشقه تور لحظه آخری بدروم مي تواند، زمان لازم براي برگشت به حالت عادي را در بيماران و يا افرادي که جراحي داشته اند، کاهش دهد.

ميزان مصرف عشقهخواص گياه عشقه

اگر به هر دليلي تمايل به مصرف عشقه داريد ابتدا بايستي از استاندارد بودن فرآورده هاي اين گياه مطمئن شويد. براي اين منظور مششخصات دارويي محصول مورد نظر را به خوبي بررسي کرده و محصولي را خريداري نماييد که داراي علامت Rg1 باشد. اين علامت حاکي از آن است که، کيفيت فرآورده گياهي در حد مطلوبي است و مي توان بدون نگراني از آن استفاده کرد.

ميزان مصرف روزانه گياه عشقه به اين صورت مي باشد:

1- ريشه تازه: حداکثر 2-1 گرم 
2- ريشه خشک شده: 2-0.6 گرم 
3- عصاره مايع: 600-200 ميلي گرم

- اگر بيماري خاصي نداريد و عشقه را تنها به دليل افزايش توانايي جسمي و افزايش تمرکز مصرف مي کنيد؛ به اين شيوه عمل نماييد:

حداکثر 20 روز به ميزاني که قبلا ذکر شد، از يکي از گونه هاي اين گياه استفاده کنيد. سپس مصرف خود را به مدت 14 روز قطع نماييد.

- افراد مسن براي بهبود روند بيماري هاي خود به اين روش عشقه را مصرف نمايند:

روزانه 5 گرم عشقه به مدت 30 روز متوالي مصرف کنند نرخ تور بدروم و سپس 60 روز مصرف عشقه را قطع نمايند. سپس در صورت تمايل، اين روند را ادامه دهند.

موارد منع مصرف گياه عشقهخواص گياه عشقه

1- افرادي که فشار خون بالا دارند.
2- افرادي که فشار خون پايين دارند.
3- افرادي که به بيماري هاي قلبي مبتلا هستند.
4- افرادي که ديابت دارند.
5- زنان باردار

از آنجايي که مصرف عشقه، اثر محرک هايي مانند کافئين را افزايش مي دهد، در نتيجه موجب افزايش ضربان قلب و فشار خون مي شود در نتيجه ممکن است ضربان قلب فرد مصرف کننده نامنظم شود و يا بيش از حد عادي عرق کند يا دچار اختلالاتي در خواب شود. بنابراين افرادي که داروهاي کنترل فشار خون يا ديابت مصرف مي کنند، هرگز نبايد بدون مشورت پزشک خود از عشقه يا فرآورده هاي آن استفاده نمايند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: خواص گياه عشقه,خواص درماني عشقه,ميزان مصرف عشقه,موارد منع مصرف گياه عشقه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

روماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟

روماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟


روماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟

يکي از بيماري هايي که اغلب افراد در فصل سرما به آن مبتلا مي شوند، گلودرد است. گلودرد در ظاهر بيماري بسيار ساده اي است و برخي از افراد تصور مي کنند، نيازي به درمان ندارد و پس از گذشت چند روز به خودي خود بهبود مي يابد.

اما بي توجهي به درمان اين بيماري ساده، ممکن است عوارض جبران ناپذيري به همراه داشته باشد که يکي از آنها بيماري روماتيسم قلبي است. در ادامه مطلب بيشتري را راجع به روماتيسم قلبي بيان خواهيم نمود.

بيماري روماتيسم قلبي چيست؟

زماني که فردي بر اثر عفونت گلو، دچار تب تور بدروم شديدي مي شود؛ در صورتي که عفونت گلو درمان نشود و يا به صورت ناقص درمان شود؛ موجب ايجاد التهاب در دريچه هاي قلب مي شود. باقي ماندن و بي توجهي به درمان اين التهاب سبب ابتلا به بيماري روماتيسم قلبي مي شود. البته شرايط خاص بدني افراد نيز در ابتلا به اين بيماري نقش تعيين کننده اي دارد و ممکن است فردي به دليل داشتن استعداد ذاتي بدن خود، سريع تر به اين بيماري دچار شود.

علائم و نشانه هاي روماتيسم قلبيروماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟

1- تب
2- درد در مفاصل
3- درد قفسه سينه
4- تپش قلب
5- تنگي نفس
6- ايجاد تورم در مچ پا يا مچ دست و يا هر دو
7- ايجاد تورم در معده
8- خستگي بيش از حد
9- احساس سنگيني در قفسه سينه
10- وجود بلوک درجه يک در نوار قلب فرد
11- افزايش سرعت رسوب گلبول قرمز

علل ابتلا به روماتيسم قلبيروماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟

بزرگترين علت ابتلا به روماتيسم قلبي رزرو تور بدروم، تب استرپتوکوکوس است که موجب مي شود سيستم ايمني بدن، براي محافظت از خود در مقابل باکتري هاي گلودرد، آنتي بادي هايي هايي توليد کند، که به بافت هاي خود حمله مي کنند.

از ديگر علل ابتلا به روماتيسم قلبي مي توان موارد زير را برشمرد:

- وراثت
- باکتري استرپ 
- بهداشت نامناسب محيط زيست بيمار

عوارض جانبي روماتيسم قلبيروماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟

براي تشخيص روماتيسم قلبي، حتما بايستي علائم بيماري به درستي بررسي شود و اقدامات درماني فورا انجام گيرد.

در اين بيماري بيشترين آسيب متوجه قلب است. اگر تشخيص بيماري به موقع انجام نگيرد، در اغلب موارد مي تواند تا 95 درصد موجب نارسايي و اختلال در عملکرد دريچه ميترال شود.

همچنين نارسايي دريچه ميترال خود مي تواند موجب ايجاد اختلال و نارسايي در عملکرد دريچه آئورت شود. البته اين احتمال هم وجود دارد که نارسايي دريچه آئورت به تنهايي اتفاق افتد.

در نتيجه اين بيماري مفاصل بزرگ بدن مانند مچ دست، مچ پا يا زانوها دچار التهاب مي شوند و پس از مدتي اين التهاب در ديگر مفاصل بدن نيز ظاهر خواهد شد.

پيشگيري از ابتلا به روماتيسم قلبي

از آنجايي که ابتلا به روماتيسم قلبي در سنين کودکي و نوجواني اتفاق مي افتد و معمولا پس از 15 سالگي خطر ابتلا به اين بيماري از بين مي رود؛ براي جلوگيري از ابتلا کودکان و نوجوانان به روماتيسم قلبي، در زمان سرماخوردگي و به ويژه گلودرد، به پزشک مراجعه نماييد و مطمئن شويد عفونت گلوي کودک به طور کامل درمان شده است.

البته استفاده از درمان هاي خانگي نيز مي تواند در برطرف کردن عفونت گلو و درمان سرماخوردگي موثر باشد؛ اما بهتر است پيش از استفاده از روش هاي خانگي، از درمان هاي پزشکي براي اين منظور استفاده گردد.

چگونه مي توان به کودکان و افرادي که به روماتيسم قلبي مبتلا هستند، کمک کرد؟روماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟

کودکان و افرادي که به روماتيسم قلبي مبتلا هستند، نياز به مراقبت هاي ويژه اي دارند تا بتوانند با داشتن اين بيماري زندگي عادي خود را ادامه دهند.

اگر دريچه هاي قلب کودکي در اثر روماتيسم قلبي آسيب آفر تور بدروم ديده باشد، براي جلوگيري از عفونت دريچه هاي قلب آسيب ديده، بايستي هميشه دندان ها و لثه هاي کودک تميز نگه داشته شود. همچنين دندان ها و لثه ها به صورت دوره اي و منظم توسط دندانپزشک معاينه شود و آنتي بيوتيک هاي لازم مصرف گردد.

علاوه بر اين، قلب کودک بايستي به طور منظم توسط پزشک متخصص بررسي شود و در صورت نياز و تشخيص پزشک، آزمايش تشخيص قلب به صورت دوره اي انجام گيرد. 
برخي از کودکان مبتلا به روماتيسم قلبي، نياز دارند تا رسيدن به سن خاصي آنتي بيوتيک مصرف نمايند. اين داروها از بازگشت تب روماتيسمي جلوگيري مي کنند و همچنين خطر آسيب رسيدن به قلب را کاهش مي دهند. البته براي رسيدن به اين اهداف، بايستي آنتي بيوتيک ها به موقع و دقيقا طبق تجويز پزشک مصرف شوند.

البته در برخي موارد که آسيب وارده به دريچه هاي قلب زياد است، کودک نياز به جراحي دارد.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: روماتيسم قلبي چيست و چگونه درمان مي شود؟,بيماري روماتيسم قلبي چيست؟,علائم و نشانه هاي روماتيسم قلبي ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بيماري انگل روده اي کودکان

بيماري انگل روده اي کودکان


بیماری انگل روده ای کودکان

اغلب کودکاني که در مناطقي زندگي مي کنند که بهداشت به طور کامل رعايت نمي شود، به نوعي انگل آلوده مي شوند که سيستم گوارش و به ويژه روده بزرگ را هدف قرار داده و در اين قسمت از بدن، شروع به رشد و تکثير مي کنند.

به همين دليل همه کودکان قبل از ورود به مهدکودک و دبستان بايستي آزمايش انگل دهند تا در صورت وجود مشکل قبل از ورود به به مدرسه درمان شوند و ديگر کودکان را مبتلا نکنند.

اطلاعات کلي در مورد انگل روده اي کودکان

انگل هاي روده اي ماده به هنگام شب در ناحيه مقعد بيمار شروع به تخم ريزي مي کنند و به همين دليل کودکاني که به اين نوع انگل آلوده هستند، بيشتر اوقات در مقعد خود احساس خارش مي کنند و اين خارش ها در شب هنگام و زمان تخم ريزي انگل هاي ماده تشديد مي شود.

جهت رزرو تور بدروم به سایت آژانس چهارفصل به آدرس chaharfasl . net مراجعه کنید. 

 

متاسفانه انگل هاي روده اي مي توانند تا 14 روز در خارج از بدن زنده بمانند و به همين دليل وسايل بازي، مواد غذايي و هر آنچه به اين انگل ها آلوده باشند، مي توانند عاملي براي انتقال انگل باشند.

براي جلوگيري از انتقال اين انگل ها، کودکان مبتلا بايستي به طور کامل درمان شوند.

علائم ابتلا به انگل روده اي کودکانبیماری انگل روده ای کودکان

1- کاهش اشتها
2- ايجاد تورم در ناحيه شکم
3- تهوع و استفراغ
4- رنگ پريدگي و زردي پوست
5- مشکلات گوارشي به ويژه اسهال و يبوست
6- دندان قروچه به ويژه در هنگام خواب
7- سردرد
8- عفونت تناسلي

درمان انگل روده اي کودکانبیماری انگل روده ای کودکان

از زماني که پزشک درمان و انگل زدايي کودک مبتلا به انگل روده اي را آغاز مي کند؛ حدود 2 هفته طول مي کشد تا کرم هاي موجود در روده کودک از بين بروند. اما همانطور که پيشتر نيز اشاره شد، تخم هاي اين نوع انگل مي تواند تا 14روز در محيط خارج از بدن بيمار زنده بماند و سپس مجددا با ورود به بدن بيمار، سبب بيماري شوند.

به همين دليل بايستي دوره درمان به طور کامل تور بدروم طي شود تا انگل ها کاملا از بين بروند.

براي پيشگيري از ابتلا مجدد به انگل روده اي در کودکان، دستورالعمل هاي زير را رعايت کنيد:

1- همواره ناخن هاي کودکان را کوتاه نگه داريد.
2- دست هاي خود و کودک مبتلا به انگل روده اي را مرتبا با آب گرم و صابون بشوييد و در صورت امکان از ژل هاي ضدعفوني کننده استفاده نماييد. 
3- لباس هاي کودک مبتلا به انگل روده و همچنين لباس اطرافيان او را با مواد ضدعفوني کننده و آب داغ بشوييد.
4- هرگز اجازه ندهيد کودک دست خود را در دهانش فرو برد.
5- هر روز کودک را حمام کنيد و ناحيه مقعد را به خوبي و با دقت فراوان بشوييد. 
6- براي جلوگيري از ابتلا ساير افراد خانواده به انگل روده اي، تمامي افراد خانواده بايستي تحت درمان قرار گيرند. 
7- فقط آب سالم، تصفيه شده و بهداشتي بنوشيد. 
8- در تهيه غذا، نکات بهداشتي را به طور کامل رعايت نماييد. همچنين گوشت و مرغ را کاملا پخته مصرف نماييد و از مصرف گوشت و مرغ نيمه خام يا خام پرهيز نماييد. 
9- استفاده از کفش و پوشش مناسب براي پاها تور بدروم تابستان 98 در مناطقي که احتمال مي دهيد آلوده به انگل باشد.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بيماري انگل روده اي کودکان,اطلاعات کلي در مورد انگل روده اي کودکان,علائم ابتلا به انگل روده اي کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

خارپاشنه چیست؟

خارپاشنه چیست؟


خارپاشنه چیست؟

در برخی موارد به دلایلی استخوان کوچک اضافه ای در زیر استخوان پاشنه پا ایجاد می شود؛ که حتی ممکن است اندازه آن به نیم اینچ هم برسد. این استخوان اضافه حرکت فرد را با مشکل مواجه می کند و موجب ایجاد درد شدیدی در ناحیه پاشنه پا می شود و به همین دلیل خارپاشنه نامیده می شود.

طبق آمار به دست آمده 10 درصد افراد جامعه دارای خارپاشنه هستند که البته اغلب آنها بدون درد بوده و به همین جهت فرد متوجه آن نمی شود.

اغلب بیمارانی که خارپاشنه دردناک دارند، با درمان هایی مانند تور بدروم ورزش های مخصوص، ارتوپدهای سفارشی، داروهای ضدالتهابی و تزریق کورتیزون بهبود می یابند. البته اگر این درمان ها موثر واقع نگردد و همچنان درد و ناراحتی ناشی از خارپاشنه پا بر جا باشد، تنها راه باقی مانده برای برطرف کردن آن، عمل جراحی است.

علائم و نشانه ایجاد خارپاشنه

متاسفانه ایجاد خارپاشنه هیچ علامت خاصی ندارد و فقط با بروز درد همراه است. این درد در مواقع پیاده روی و دویدن تشدید می شود.

افرادی که دچار خارپاشنه می شوند، این درد را مانند فرو رفتن پین یا شی نوک تیزی در پاشنه پای خود توصیف می کنند. به طور کلی درد پاشنه پا در این مورد ناشی از آسیب بافت نرم است و مربوط به خارپاشنه نیست.

علل ایجاد خارپاشنهخارپاشنه چیست؟

در بیشتر موارد خارپاشنه به دلیل کشیدگی عضلات و رباط های پا، کشش پلانتار فاسیا و پاره شدن غشای استخوانی پاشنه رخ می دهد.

فرآیند ایجاد خارپاشنه معمولا چندین ماه طول می کشد و در طی این مدت رسوبات کلسیم در قسمت پایین استخوان پاشنه، نشت می کنند و به مرور زمان موجب ایجاد استخوانی کوچک در این ناحیه می گردند.

طبق تحقیقات پژوهشگران این رشته، خارپاشنه در افرادی رزرو تور بدروم که فعالیت های بدنی مانند دویدن و پریدن دارند (مانند ورزشکاران) رایج تر است و حداقل 25 درصد این افراد از خارپاشنه رنج می برند.

چه عواملی در ایجاد خارپاشنه تاثیرگذار هستند؟

خارپاشنه چیست؟

1- سن: افزایش سن یکی از عواملی است که در ایجاد خارپاشنه موثر است. اما به تنهایی نمی تواند عامل ایجاد کننده باشد.

2- استفاده از کفش نامناسب: استفاده از کفش هایی با پاشنه نامناسب (پاشنه خیلی کوتاه و یا خیلی بلند و نازک) یکی از عوامل ایجاد و تشدید کننده خارپاشنه است.

3- کف پای صاف: افراد که دارای مشکل کف پای صاف هستند، به دلیل عدم انعطاف پذیری تاندون آچیلی پا، بیشتر در معرض خطر قرار دارند.

4- اضافه وزن: افرادی که اضافه وزن دارند و علاوه بر این مدت زمان زیادی در طول شبانه روز، به صورت ایستاده هستند، نسبت به سایرین بیشتر در معرض خطر خارپاشنه قرار دارند.

5- فعالیت های ورزشی یا بدنی شدید: افرادی که ورزشکار هستند و یا به دلیل شغل خاص خود، فعالیت های بدنی شدید و سنگینی دارند، احتمال بیشتری دارد به این بیماری مبتلا شوند.

درمان خارپاشنهخارپاشنه چیست؟

در بیشتر موارد استراحت برای درمان خارپاشنه گزینه مناسبی نمی باشد و معمولا پس از یک استراحت طولانی مدت، مجددا درد ظاهر می شود.

اگر در ناحیه پاشنه پای خود درد مزمن یا متناوبی دارید آفر تور بدروم که بیش از یک ماه از شروع آن می گذرد، بهتر است برای اطمینان از ایجاد خارپاشنه با یک پزشک متخصص مشورت نمایید. در مراحل اولیه پزشک ممکن است پیشنهادات زیر را ارائه دهد:

- تمرینات کششی پا
- بستن ماهیچه ها و تاندون های تنش دار
- استفاده از کفش های طبی 
- فیزیوتراپی

البته ممکن است پزشک داروهایی مانند استامینوفن، ایبوپروفن یا ناپروکسن را نیز تجویز کند؛ که در بیشتر موارد برای کنترل درد، موثر هستند.

اگر با درمان های گفته شده در بالا، پس از یک دوره درمانی 1 ساله، درد پاشنه پا بهبود نیابد، جراحی تنها گزینه درمان می باشد. جراحی به دو صورت امکانپذیر است:

- آزادسازی پلانتار فاسیا
- برداشتن خارپاشنه

انتخاب تکنیک جراحی بسته به شرایط بیمار مانند ارتفاع پاشنه، وزن و... متفاوت است. پس از جراحی نیز عوارضی مانند درد عصب، درد پاشنه، بی حسی، عفونت و زخم نیز ممکن است بروز کنند.خارپاشنه چیست؟

پیشگیری از ایجاد خارپاشنه

اگرچه ممکن است خارپاشنه در هر فردی و در هر شرایطی ایجاد شود، اما می توان با برطرف نمودن پاره ای از عوامل خطرزا، از ایجاد خارپاشنه جلوگیری نمود. این موارد عبارتند از:

- کفشی انتخاب نمایید که دارای پاشنه ای با اندازه مناسب باشد و خانم ها تا حد امکان از پوشیدن کفش های پاشنه بلند، خودداری کنند.
- از پوشیدن کفش هایی با کف بسیار تخت در هنگام ورزش خودداری نمایید.
- اگر اضافه وزن دارید، هر چه سریع تر نسبت به کاهش وزن خود اقدام نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: خارپاشنه چیست؟,علائم و نشانه ایجاد خارپاشنه,علل ایجاد خارپاشنه,چه عواملی در ایجاد خارپاشنه تاثیرگذار هستند؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

خواص گیاه درمنه

خواص گیاه درمنه


خواص گیاه درمنه

درمنه گیاهی از خانواده کاسنی هاست که تاکنون 400 گونه متفاوت از آن شناسایی شده است. این گیاه بیشتر بوته ای یافت می شود و برگ های معطری دارد.

بلندی بوته های گیاه درمنه از 10 تا 150 سانتیمتر در گونه های مختلف، می باشد. درمنه دارای گل هایی معطر و تلخ مزه است که غنچه های آن خاصیت دارویی دارند.

درمنه گیاه بومی آسیا است و بیشتر در مناطق کوهستانی و صحرایی به صورت خودرو رشد می کند.

در کشور ما این گیاه با نام های یوشان و ترخ در تور بدروم تیر 98 میان مردم محلی مناطق گوناگون شناخته شده است.

خواص درمانی گیاه درمنه

1- از نظر طب سنتی درمنه دارای طبعی گرم و خشک است و به همین جهت بادشکن بوده و در درمان شکم درد و برطرف کردن گاز روده موثر است.

2- درمنه دارای ماده ای با عنوان سانتونین است که ضدانگل می باشد. به همین دلیل در برخی از کشورها برای درمان کرم روده از این گیاه استفاده می شود. همچنین در صنعت داروسازی برای تهیه داروهای ضدانگل از این گیاه استفاده می شود.

3- در طب سنتی برای بی حسی بیمارانی که نیاز به جراحی یا کارهای مشابه دارند، از درمنه استفاده شده است.

4- درمنه خواص ضدعفونی کنندگی دارد و به همین دلیل برای ضدعفونی کردن زخم های متورم از آن استفاده می شود.

5- دمنوش درمنه یکی از داروهای گیاهی است که برای تنظیم چرخه قاعدگی در زنانی که قاعدگی نامنظمی دارند؛ موثر است. همچنین مصرف این دمنوش به بهبود شرایط یائسگی کمک می کند.خواص گیاه درمنه

6- درمنه منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها است و به همین دلیل در درمان زخم روده، تهوع، استفراغ، یبوست و به طور کلی مشکلات گوارشی کاربرد دارد.

7- در طب سنتی برای کاهش و درمان انواع تب از گیاه درمنه تور بدروم مرداد 98 استفاده شده است.

8- استفاده موضعی از پودر غنچه خشک شده درمنه به همراه روغن زیتون، مشکل موخوره را برطرف می کند.

9- طبق تحقیقات دانشمندان، مصرف دمنوش درمنه موجب تعادل هورمون ها و مواد شیمیایی موجود در مغز می شود و به همین دلیل این دمنوش در کنترل و درمان افسردگی موثر است.

10- دمنوش گرد غنچه درمنه در کنترل و تنظیم قند خون موثر است و به همین دلیل مصرف این دمنوش به بیماران دیابتی توصیه می گردد.

11- طبق تحقیقات پژوهشگران، درمنه دارای موادی است که از رشد و تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری کرده و در نهایت آنها را نابود می کند. البته تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد.

موارد منع مصرف گیاه درمنه

1- مصرف گیاه درمنه به هر صورت ممکن، برای افرادی که میگرن دارند، ممنوع می باشد.

2- مصرف بیش از حد درمنه، موجب زیان و ضرر جبران ناپذیر به معده و اعصاب خواهد شد. بنابراین در مصرف این گیاه بایستی بسیار محتاط بود.

نحوه تهیه دمنوش گیاه درمنهخواص گیاه درمنه

یک قاشق غذاخوری درمنه را خرد کرده و به حدود نیم لیتر آبجوش اضافه کرده و اجازه دهید نیم ساعت دم بکشد. سپس دمنوش را صاف کرده و در صورت تمایل مقدار کمی عسل یا نبات به آن افزوده و در طول روز به آرامی تور بدروم شهریور 98 میل نمایید.

 

 
 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: خواص گیاه درمنه,خواص درمانی گیاه درمنه,موارد منع مصرف گیاه درمنه,نحوه تهیه دمنوش گیاه درمنه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

خواص درمانی خاک رس

خواص درمانی خاک رس


خواص درمانی خاک رس

شاید به نظر عجیب باشد که خاک رس دارای خواص درمانی بسیاری است. البته خاک رس خود دارای گونه های مختلفی است، اما نوعی از آن با عنوان بنتونیت دارای اثرات دارویی فوق العاده ایست.

بنتونیت از یون های منفی تشکیل شده است و به همین دلیل می تواند مواد سمی که از یون های مثبت تشکیل شده اند را به خوبی جذب کند.

در طب سنتی نیز از بنتونیت برای درمان بیماری های پوستی، گوارشی و به عنوان شوینده برای موهای آسیب دیده استفاده می شود.

امروزه نیز با تایید علمی اثرات درمانی خاک رس، در بسیاری از مراکز زیبایی برای تهیه ماسک کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

در ادامه تعدادی از خواص بی نظیر این ماده ارزشمند را بیان خواهیم نمود.

برای خرید بلیط بدروم به وبسایت آژانس مسافرتی چهارفصل به نشانی chaharfasl . net مراجعه نمایید. 

 

خواص خاک رس

1- برطرف کننده دانه های سرسیاه و آکنه

خواص درمانی خاک رس

قسمت هایی از پوست صورت مانند بینی و چانه، با داشتن چربی زیاد، همیشه در معرض بیماری های پوستی قرار دارند.

در برخی موارد چربی اضافه موجود در این قسمت ها از منافذ پوست خارج شده و در اثر برخورد با هوا و واکنش هایی خاص، تغییر رنگ داده و تیره و کدر می شوند.

راه های بسیاری برای از بین بردن این دانه های سرسیاه وجود دارد؛ اما یکی از قدیمی ترین و در عین حال موثرترین روش ها، استفاده از ماسک خاک رس است. برای تهیه این ماسک به این صورت عمل نمایید:

1 قاشق چایخوری خاک رس را در مقدار کمی سرکه سیب ارگانیک مخلوط کنید، طورری که ماده ای خمیری شکل حاصل گردد. سپس قسمت هایی از صورت را که دارای دانه های سرسیاه هستند را به وسیله این ماسک به صورت یکنواخت کاملا بپوشانید. 60 دقیقه منتظر بمانید تا ماسک به خوبی خشک شده و مواد سمی موجود در سطح پوست را جذب نماید. پس از گذشت این زمان، تکه های ماسک را از روی صورت خود برداشته و صورت را با آب ولرم بشوئید.

علاوه بر این خمیر تهیه شده برای برطرف کردن آکنه نیز بسیار موثر است. اگر از وجود آکنه ها بر روی پوست خود خسته شده اید و شیوه های درمانی دیگر مشکل شما را برطرف نکرده است، این روش را امتحان نمایید.

یک لایه ضخیم از خمیر گفته شده را در بروی آکنه های خود بمالید؛ تور بدروم به طوری که حداقل تا شعاع دو سانتیمتری از آکنه پوشیده شده باشد. پس از 30 دقیقه زمانی که رنگ خمیر تغییر کرد، صورت خود را بشوئید.

2- کاهش تعریقخواص درمانی خاک رس

برخی از افراد به دلایل مختلف زیاد عرق می کنند و این عرق زیاد موجب ایجاد مشکلاتی برای شخص می گردد.

یک راه ساده و موثر برای کاهش بوی عرق، استفاده از خاک رس است. مواد موجود در خاک رس به صورت طبیعی به جذب رطوبت از زیر بغل کمک کرده و بوی نامطبوع آن را از بین می برند.

همچنین برای سم زدایی زیر بغل و حتی کل بدن می توان از خاک رس کمک گرفت. برای این منظور به این شیوه عمل نمایید:

2 فنجان بنتونیت (خاک رس) را در یک وان آب ولرم مخلوط کرده و سپس به مدت 30-20 دقیقه در آن قرار بگیرید، طوری کل بدن در آب خاک رس باشد. خاک رس به دلیل داشتن یون های منفی دارای خاصیت الکترومغناطیسی است و به همین جهت با چسبیدن این خاک به قسمت هایی از پوست که دارای سموم است، پوست بدن را سم زدایی می کند.

3- برطرف کننده خارش پوستخواص درمانی خاک رس

در طب سنتی برای تسکین خارش ناشی از نیش حشرات و یا بیماری هایی مانند آبله مرغان از بنتونیت استفاده شده است.

خاک رس با داشتن یون های منفی سموم ناشی از مشکلات گفته شده را جذب کرده و خارش را کاهش می دهد.

برای این منظور خمیر نرمی از خاک رس و آب تهیه کرده و به صورت یکنواخت بر روی محل های خارش قرار دهید. پس از حدود نیم ساعت زمانی که خاک رس بر روی پوست خشک شد و به صورت تکه تکه در آمد؛ تکه های خمیر خشک شده را از روی پوست تور بدروم تابستان 98 خود جدا کرده و محل مورد نظر را با آب بشوئید.

4- برطرف کننده قرمزی و التهاب پوستخواص درمانی خاک رس

یکی دیگر از کاربردهای خاک رس، برطرف کننده قرمزی و التهابات پوستی است. برای این منظور بهتر است از خاک رس قرمز استفاده شود. این نوع خاک رس نسبت به انواع دیگر ملایم تر بوده و برای پوست های حساس مناسب تر است.

به علاوه خاک رس قرمز با داشتن مقدار قابل توجهی مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و منیزیم بهترین انتخاب برای پاکسازی پوست و خلاص شدن از دست سلول های مرده و سموم است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: خواص درمانی خاک رس,برطرف کننده دانه های سرسیاه و آکنه,کاهش تعریق,برطرف کننده خارش پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

علل ایجاد حالت تهوع صبحگاهی

علل ایجاد حالت تهوع صبحگاهی


علل ایجاد حالت تهوع صبحگاهی

برای بسیاری از خانم ها (حتی آقایان) پیش آمده است که بدون این که باردار باشند، صبح هنگام پس از بیدار شدن حالت تهوع دارند که بعضا با تعرق، شکم درد و گرفتگی نیز همراه است.

حالت تهوع در بارداری به دلیل تغییرات هورمونی، امری توجیه پذیر است. اما چرا وقتی باردار نیستیم نیز باز این احساس را داریم؟ در ادامه دلایلی که می توانند موجب ایجاد حالت تهوع صبحگاهی شوند را بیان خواهیم نمود.

علل ایجاد حالت تهوع

دلایل بسیاری وجود دارد که می توانند موجب ایجاد حالت تهوع صبحگاهی شوند. البته این دلایل بسته به شرایط افراد مختلف، تفاوت دارند؛ اما به هر حال در بسیاری موارد این دلایل صدق می کنند. علل عمومی ایجاد تور لحظه آخری بدروم حالت تهوع عبارتند از:

- پرخوری های شبانه

- گرسنگی و کاهش قند خون

- مصرف بیش از حد مشروبات الکلی

- استعمال دخانیات و اعتیاد به مواد مخدر دیگر

- مسمومیت های غذایی

- فشارهای عصبی و استرس

- وجود عفونت های ویروسی در بدن

- سندروم پیش از قاعدگی

- عوارض جانبی برخی از داروها

- خستگی بیش از حد و یا کمبود خواب

- دریازدگی

- آلرژی به برخی مواد غذایی مانند شیر به ویژه در نوزادان و کودکان

علل ایجاد حالت تهوع صبحگاهی

به غیر از این دلایل مشترک، برخی از بیماری ها نیز می توانند موجب ایجاد احساس تهوع شوند. این بیماری ها عبارتند از:

- مشکلات گوارشی مانند انواع زخم ها، آماس روده، یبوست و رفلکس اسید معده

- تومور مغزی

- مننژیت

- حمله قلبی

- میگرن

- اختلال در عملکرد کبد و کلیه و یا برخی از بیماری هایی که این دو عضو را درگیر می کند مانند سنگ کلیه

- ذات الریه

- عفونت گوش میانی

- شیمی درمانی برای درمان انواع سرطان

- احتقان سینوسی: تراکم سینوس نرخ تور بدروم به گوش داخلی فشار می آورد و همین امر موجب بروز حالت تهوع و در برخی موارد سرگیجه نیز شود.

- گاسترو پازری: گاسترو پازری بیماری است که در طی آن، غذا از معده به روده انتقال نمی یابد و همین امر تهوع، استفراغ و شکم درد را به وجود می آورد.

- آسیب و ضربه مغزی: ورود ضربه شدید به سر ممکن است موجب آسیب رسیدن به مغز شود. این آسیب فشار وارد شده بر جمجمه را افزایش می دهد و تهوع و استفراغ را در پی دارد. بنابراین اگر پس از برخورد شدید سر به محلی، احساس تهوع و استفراع دارید؛ فورا به پزشک یا اورژانس مراجعه کنید.

- کتواسیدوز دیابتی: نوعی اختلال است که در برخی از افراد مبتلا به دیابت رخ می دهد. در این شرایط کمبود انسولین موجب می شود بدن به جای تجزیه کربوهیدرات ها برای تامین انرژی خود، به تجزیه چربی بپردازد. ادامه این کار موجب تجمع موادی با عنوان کتون در خون می شود و همین امر حالت تهوع، تشنگی و سردرد را به همراه دارد.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟علل ایجاد حالت تهوع صبحگاهی

همانطور که اشاره شد، حالت تهوع می تواند دلیلی بر وجود عارضه ای جدی و خطرناک در بدن بیمار باشد. بنابراین اگر حالت تهوع بیش از 2 روز ادامه داشته باشد، (برای کودکان 1 روز) فورا به پزشک مراجعه نمایید.

چه مواردی در هنگام بروز حالت تهوع باید رعایت شود؟

- به آرامی از خواب برخیزید و سپس چند دقیقه بنشینید.

- هوای تازه تنفس کنید و نفس عمیق بکشید.

- در هنگام بروز حالت تهوع دراز بکشید طوری که سر پایین تر از بدن قرار گیرد.

- از استشمام بوهای بد خودداری کنید.

جهت رزرو تور بدروم به سایت آژانس چهارفصل به آدرس chaharfasl . net مراجعه کنید. 

 

- تا حد امکان از مصرف غذاهای چرب و تند و همچنین نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید.

چگونه از ایجاد حالت تهوع صبحگاهی جلوگیری کنیم؟

علل ایجاد حالت تهوع صبحگاهی

- تا آنجایی که امکان دارد خود را گرسنه نگه ندارید. به موقع و منظم غذا بخورید و وعده های غذایی خود را کوچک انتخاب کنید. از پرخوری به ویژه در شب خودداری کنید.
- غذاهای سنگین و دیرهضم میل نکنید.

- بلافاصله پس از مصرف غذا دراز نکشید. این کار موجب رفلکس اسید معده شده و به دنبال آن، حالت تهوع و استفراغ اتفاق می افتد.

- به میزان کافی آب بنوشید.

- بهداشت فردی و به ویژه بهداشت دهان و دندان خود را حفظ کرده و به طور منظم مسواک خود را تعویض نمایید.

- تا حد امکان از فشارهای عصبی، استرس و اضطراب دوری نمایید.

- به طور منظم ورزش نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: علل ایجاد حالت تهوع صبحگاهی,چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟,چه مواردی در هنگام بروز حالت تهوع باید رعایت شود؟,چگونه از ایجاد حالت تهوع صبحگاهی جلوگیری کنیم؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا ترکیه

هتل 5ستاره کروانسرای کوندو در موقعیتی مکانی بی نظیری از آنتالیا قرار گرفته است و مکانی زیبا و دلنشین برای گشت و گذار گردشگران تور ترکیه می باشد.از ویژگی های این هتل که آن را از سایر هتل های دیگر متمایز ساخته این است که این هتل به تمامی مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری نزدیک است.از جمله جاذبه ی گردشگر که نزدیک این هتل است می توان پلاژ لارا را نام برد.امکاناتی که این هتل به میهمانان خود میدهد: امکانات ویژه ی معلولین ، سالن ، کافه ، رستوران و اتاق خانوادگی. جو هتل در کلیه ی اتاق های آن منعکس شده است. تهویه مطبوع ، سشوار ، وان حمام و دسترسی به اینترنت بی سیم تنها چند نمونه از امکاناتی است که در این هتل در اختیار مهمانان تور ترکیه قرار می گیرد.اگر می خواهید که پس از یک روز سخت خستگی را از تن به در کنید با امکانات سطح بالای هتل همچون جکوزیتور ترکیه شهریور 98 ، استخر روباز ، کلوپ کودکان ، ماساژ و ورزش های آبی موتوری سرگرم خواهید شد. هتل کروانسرای کاندو تنها مقصد شما برای داشتن اقامتی بیاد ماندنی در آنتالیا خواهد بود.

آدرس هتل: Kemeragzi Tursitik Tesis Alani Lara , Lara Beach, Antalya, Turkey

 


هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ترکیه

این هتل در منطقه بلک واقع شده است. اگر به دنبال راحتی و هتل عالی در آنتالیا می باشید هتل تایتانیک دلوکس بلک هتل مناسبی برای شما مسافران تور ترکیه می باشد.این هتل اقامت آرام و دلپذیری را بر ای شما مسافران تور ترکیه تضمین می کند.از امکانات این هتل، شگفت انگیزی چون استخر سرپوشیده ، غواصی ، مرکز تناسب اندام ، استخر روباز و ماساژ برای شما مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ترکیه

 

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ترکیه


هتل میراکل ریزورت آنتالیا ترکیه

این هتل یکی از هتل های 5ستاره آنتالیا می باشد.این هتل درمنطقه لارا شهرزیبای  آنتالیا برای یک تجربه دلنشین به یاد ماندنی در سواحل لارا برای شما مسافران تور ترکیهتور ترکیه مرداد 98 فراهم کرده است. از امکانات این هتل:رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی ,تراس , باغچه , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی.امکانات تفریحی و سرگرمی:استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , زمین تنیس, پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , غواصی , حمام ترکی این هتل آماده پذیرایی از شما میهمانان تور ترکیه می باشد.با تور ترکیه همراه شوید تا در این مکان زیبا و با شکوه لحظاتی خوشی را سپری کنید.

 

 

 


 

هتل مردان پالاس آنتالیا ترکیه

 

هتل مردان پالاس آنتالیا یکی  لوکس ترین و بهترین هتل های 5ستاره آنتالیا می باشد.این هتل یکی از گران ترین هتل های آنتالیا می باشد.هتل مردان پالاس رستوران های متنوع تایلندی، روسی، ژاپنی، فرانسوی و مدیترانه ای دارد که در هر یک غذاهای مخصوص، خوشمزه و متنوعی سرو می شود. بوفه پشت بام هتل چشم انداز پانارومایی و زیبایی از هتل و دریا دارد که مشاهده آن بسیار لذت بخش است. هتل مردان پالاس یک استخر صخره ای دارد که مهمانان تور ترکیه می توانند در یک محیط کنترل شده در میان ماهی های زیبا به شنا بپردازند.مهمانان این هتل اگر به دنبال هیجان و تفریحات ساحلی می باشند می توانند در ساحل اختصاصی این هتل مشغول بازی های چون والیبال تور کیش نانا، چتر سواری، جت اسکی، غواصی و بسیاری تفریحات دیگر ساحلی شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,هتل های خوب ترکیه,هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

هتل گرند پاپیروس استانبول ترکیه

معرفی : هتل گرند پاپیروس یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه بی اوغلو این شهر قرار گرفته است. ساختمان این هتل در سه طبقه ساخته شده است و در آن 20 واحد اقامتی وجود دارد. تراس زیبای این هتل مکان مناسبی برای صرف یک فنجان قهوه با تماشای منظره ای دیدنی ازتور کیش انبول است. 

 

هتل گرند پاپیروس استانبول ترکیه

 

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سینگل ، دبل و تریپل هستند که در آن ها امکانات تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور ترکیهوجود دارد. 

 

امکانات هتل : تراس، باغ، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته،‌ تبدیل ارز، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، کافی شاپ، شاتل فرودگاهی، فروشگاه، سالن زیبایی، آسانسور، اجاره ماشین، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

 

هتل گرند پاپیروس استانبول ترکیه

 

رستوران هتل : در رستوران هتل گرند پاپیروس انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای منوی متنوعی است. غذاهای سبک را نیز می توانید در اسنک بار این هتل میل کنید. 

 

موقعیت مکانی هتل : هتل گرند پاپیروس در خیابان کامرهاتون منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان معروف تکسیم تنها 400 متر است و 150 متر تا خیابان استقلال فاصله دارد. برج گالاتا در یک کیلومتری و فرودگاه آتاتورک استانبول در 20 کیلومتری این هتل قرار گرفته اند .

 

هتل گرند پاپیروس استانبول ترکیه

 

پیشنهاد ما : موقعیت مکانی بسیار خوب با وجود نزدیکی به میدان تکسیم و خیابان استقلال و هم چنین داشتن قیمت مناسب دو فاکتوری هستند که میزان مشتریان هتل را بالا نگه داشته اند. 


هتل سی وی کی استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره سی وی کی در قلب استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است که از سال 2013 از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکند.این هتل 5 ستاره موقعیت جغرافیایی این هتل به صورتی است که به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید این شهر دسترسی راحتی دارد.اتاق های این هتل 5 ستاره ویو رو به باغ و دریا دارد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار گرفته است.هتل سی وی کی بهترین خدمات و امکانات رفاهی هر روزه در اختیار مسافران و گردشگران تور ترکیه قرار میدهد تا در طول اقامت خود استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل دارای پرسنل مجرب است که شبانه روزی به مسافرین عزیز تور ترکیه خدمت رسانی میکنند.اتاق های مدرن و شیک این هتل مجهز به تمامی امکانات میباشد.مسافرین عزیز در این هتل 5 ستاره میتوانند تجربه یک سفر به یاد ماندنی و رویایی را داشته باشند.

 

امکانات هتل:رستوران،پذیرش شبانه روزی،اتاقهای پاک و بدون سیگار،آسانسور،انبار بار و چمدان، تهویه،محل مخصوص کشیدن سیگار،بار،کافی شاپ،خشکشویی، فروشگاه،نگهداری بچه،صندوق امانات،کافی شاپ فضای باز،پارکینگ،استخر سرباز،استخر سرپوشیده،سونا،ماساژ،باشگاه بدنسازی،اینترنت،خانه داری،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،آرایشگاه،اتو کشی،فکس و کپی،مرکز تجارت، حمام ترکی

امکانات اتاق:سشوار،مینیتور ترکیه تابستان 98بار،تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای،سیستم تهویه مطبوع،کمد لباس،دراور،آباژور،مبلمان، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،میز لوازم آرایش،دمپایی، آینه

رستوران هتل:مسافرین عزیز تور ترکیه میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک:۲۱ کیلومتر

فاصله هتل تا کاغ دلماباغچه:5 دقیقه


هتل گزی بسفرس استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره گزی در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است و هتلی ایده آل برای اقامت مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشد.اتاق های این هتل بسیار استاندارد میباشند و چشم اندازی به پارک بسفر را دارند و همچنین مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران تور ترکیه میباشند تا مسافرین عزیز در طول اقامت خود استفاده کنند و تجربه یک سفر به یاد ماندنی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.پرسنل این هتل همگی حرفه ای و دوره دیده هستند و آماده خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه به طور شبانه روزی میباشند.هتل گزی امکانات و خدمات فوق العاده خوبی را د راختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.موقعیت مکانی هتل نیز دسترسی به جاذبه های گردشگری این شهر را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:سونا،لابی، پارک کودکان،جکوزی ، کافی شاپ ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی هتل،فضای سبز،پارکینگ سرپوشیده،اینترنت، تاکسی سرویس،لاندری،سالن ورزشی،صندوق امانات اختصاصی،کافی نت فروشگاه و غرفه،ترانسفر رایگان فرودگاه،گیم نت،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس،بیلیارد،پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، لاندری، صندوق امانات در پذیرش، خدمات خانه داری، میز تور، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، سالن کنفرانس، ۴ اتاق ملاقات، کافی شاپ، آسانسور، نایت کلوب،خشکشوئی، اتو کشی، اتاق های عاری از سیگار و امکانات برای معلولین،کارکنان چند زبانه،افی نت فروشگاه و غرفه

امکانات اتاق:سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای،حمام سنگ مرمر،گاوصندوق، روپوش، دمپائی و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد همچنین وای فای، بطری آب، لوازم بهداشتی آرایشی و اینترنت،کفپوش چوبی،میز لوازم آرایش،چای ساز/قهوه ساز،کمد لباس،تراس،میز و صندلی،مبلمان،آباژور،تخت

رستوران هتل:رستوران بهترین غذا های ترکی و بین المللی را برای مسافران عزیز تور استانبول سرو میکند.مسافرین عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه:کمتر از 25 کیلومتر

فاصله هتل تا بسفروس:5 دقیقه

فاصله هتل ایستگاه مترو:100 مترتور ترکیه تیر 98


هتل توم توم استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره توم توم یکی از هتل های معروف شهر استانبول میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد. این هتل 5 ستاره  با خدمات بینظیر هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.اتاق های لوکس این هتل استاندارد هستند و مجهز به تمام امکانات رفاهی میباشند.کارکنان این هتل 24  ساعته آماده خدمت رسانی از مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشند.این هتل زیبای 5 ستاره اقامت را رویایی را برای شما فراهم میکند.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل توم توم استانبول ترکیه

امکانات هتل:تبادل ارز، مرکز تجارت،سرویس نگهداری کودکان،انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، صرف صبحانه در اتاق، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، تعمیر و واکس کفش، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، محل ویژه کتابخوانی، اجاره ماشین، اتاق ویژه افراد مهم، نظافت اتاق، کافی شاپ، مجهز به آسانسور، صندوق برای نگهداری اشیا  گرانقیمت، سیستم گرمایشی، سالن غذا خوری، تورهای داخلی، اتاق ماه عسل، امکان برگزاری همایش، اتاقهای عایق صدا، لاندری، خشکشویی، ریلکسیشن با ماساژ، امکان دریافت بلیط، آمادگی پذیرش 24 ساعته، تراس، اتاق های ویژه معلولین، اتو کشیدن البسه، محیط سیگار ممنوع، ارائه خبرنامه، خدمات کپی و ارسال فکس، امکان تهیه نهار

هتل توم توم استانبول ترکیه

امکانات اتاق:مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، رخت آویز،‌مبلمان، کمدلباس، آباژور، دراور، دمپایی، آینه، میز لوازم آرایش

هتل توم توم استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل توم توم با فضای دل نشین بهترین غذا های ترکی، سنتی، مدیترانه ای و بین المللی سرو میکند.مسافران عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل توم توم استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا میدان تکسیم:1 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان استقلال:800 متر

فاصله هتل تا برج گالاتا:600 متر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:20 کیلومتر

هتل توم توم استانبول ترکیه

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس ترکیه,هتل های ارزان ترکیه,هتل های مناسب ترکیه,هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

معرفی : هتل داباکلار یکی از هتل های 4 ستاره شهر کوش آداسی است که در فاصله نسبتا کمی از ساحل دریای اژه قرار گرفته است. ساختمان هتل در شش طبقه ساخته است و دارای 84 اتاق می باشد. در اطراف این هتل کافه ها و رستوران های معروف شهر وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

 

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته، سه تخته ،تور کیش ته و سوئیت هستند که دارای امکانات تلویزیون صفحه تخت، یخچال،‌ مینی بار، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، بالکن اختصاصی، حمام با سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

 

امکانات هتل : استخر روباز فصلی،‌ حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، دارت، بیلیارد، صندوق امانات، تبدیل ارز، روم سرویس، لاندری، اتاق جلسات، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

 

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

 

رستوران هتل : تنها رستوران هتل داباکلار دارای بوفه باز از غذاهای محلی و بین المللی است که در کنار آن ها انواع نوشیدنی و آب میوه های طبیعی برای شما مهمانان تور ترکیه سرو می شود.

 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار کندان تارهان کوش آداسی قرار گرفته است . فاصله آن تا ساحل در 900 متر است و ایستگاه اتوبوس در 150 متری آن قرار گرفته است. شهر باستانی افسوس در فاصله 20 دقیقه ای هتل قرار دارد و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در 50 کیلومتری آن است.

 

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

 

پیشنهاد ما : هتل داباکلار یکی از هتل های ارزان قیمت کوش آداسی است که اتاق های بسیار تمیزی دارد و مناسب یک سفر کاری یا سیاحتی است.


هتل آریا کلاروس کوش آداسی

معرفی:هتل 5 ستاره آرای کلاروس هتلی مدرن در ساحل دریای اژه در شهر ازمیر شرق ترکیه قرار دارد.مسافران و گردشگران تور ترکیه میتوانند از ساحل شنی دریای اژه و طبیعیت بکر خلیج اوزدر لذت ببرند.این هتل 5 ستاره دارای 504 اتاق است که هر کدام از اتاق ها امکانات رفاهی را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده تا در طول اقامت استفاده کرده و لذت ببرند.هتل آریا با فراهم کردن بهترین امکانات هر روزه از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکند و آماده خدمت رسانی میکنند.

امکانات هتل: رستوران،کافی شاپ فضای باز،رستوران فضای باز،ساحل اختصاصی، استخر سرباز،سونا،ماساژ،خدمات 24 ساعته در اتاق،باشگاه بدنسازی،صندوق امانات،سرویس رایگان رفت و آمد،روم سرویس 24 ساعته ،سیستم تهویه،زمین تنیس،بولینگ،ژیمناستیک،یوگا،تنیس روی میز،تیراندازی با کمان و دارت،مینی‌گلف و....

امکانات اتاق:حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،تلفن،مینی بار،اینترنت،پنجره های با چشم انداز دشت یا دریا، سشوار،وان، سیستم قفل کلیدی الکترونیک که مسافرانتور ترکیه تیر 98 تور ترکیه میتوانند در طول اقامت خود در این هتل زیبا استفاده کرده و لذت ببرند.

پیشنهاد ما:این هتل 5 ستاره آریا کلاروس در منطقه خوب کوش آداسی واقع شده که دارای بهترین آب و هوا در جهان است که همین موضوع توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه را به خود جلب میکند.


هتل مستر هپیز کوش آداسی ترکیه

معرفی:هتل 3 ستاره مستر هپیز یکی از هتل های خوب کوش آداسی ترکیه میباشد که در نزدیکی خلیج کوش آداسی واقع شده است.طراحی و دکوراسیون این هتل به صورت سنتی میباشد و دارای یک تراس در پشت بام هتل است و مسافران تور ترکیهمیتوانند از آنجا کشتی های تفریحی کوش آداسی که در لنگرگاه قرار گرفته اند را نگاه کنند.هتل مستر هپی دارای 17 واحد اقامتی میباشد که تمام اتاق ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور ترکیه میباشند.کارکنان و خدمه این هتل 3 ستاره دوره دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور ترکیه خدمت رسانی میکنند.

امکانات هتل:رستوران،آسانسور،سونا،لابی،تماشای فیلم در لابی،سرویس بهداشتی در لابی،اینترنت،سونا،تراس در پشت بام،رستوران،سرویس بهداشتی در لابی، باغ ،  نزدیکی به ساحل

امکانات اتاق:خط تلفن مستقیم، تهویه تور ترکیه شهریور 98مطبوع، بالکن، تلویزیون، اینترنت،کمد لباس،رخت آویز،مبلمان،تخت،بالکن،چای ساز/قهوه ساز،سیستم تهویه مطبوع،امکان شارژ  وسایل برقی

رستوران هتل:مسافران عزیز صبحانه میتوانند صبحانه ترکیه سنتی سفارش دهند و برای ناهار و شام  غذا های ترکی و بین المللی را نوش جان کنند.

موقعیت جغرفیایی:فاصله هتل تا افسوس:22 کیلومتر

فاصله هتل تا خانه ویرجین ماری:22 کیلومتر


هتل پانوراما هیل کوش آداسی ترکیه

معرفی:هتل 4 ستاره پانوراما هیل یکی از هتل های معروف و پرطرفدار کوش آداسی ترکیه میباشد.هتل پانوراما با موقعیت جغرافیایی خوب با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.این هتل زیبا و لوکس دارای 125 واحد اقامتی میباشد و تمام واحد ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند.هتل پانوراما دارای کادری مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه  روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشند.هتل پانوراما بهترین و فوق العاده ترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار  میدهد.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 4 ستاره 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.مسافران عزیز تور ترکیه با انتخاب این هتل میتوانید اقامت خوب و رویایی را داشته باشید و  لحظات خوبی را سپری کنید.

امکانات هتل:ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، صندوق امانات، اینترنت، ماساژ، جکوزی، بار، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق  خانوادگی، سونا، استخر روباز، اسنک بار، تهویه مطبوع، اتاق بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، سیستم تهویه ایر کاندیشنر،  خدمات کپی و ارسال فکس،  تعمیر و  واکس کفش، کافی شاپ،  اجاره ماشین،  اتاق ماه عسل،  لاندری، خشکشویی، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، تبدیل ارز، زمین تنیس، پینگ پونگ، محوطه فضای سبز

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان،  سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، رخت آویز،‌مبلمان، کمدلباس، آباژور، دراور، دمپایی، آینه، روم  سرویس

رستوران هتل:هتل پانوراما فضای دل شنین دارد و بهترین غذا های ترکی، سنتی، بین المللی، مدیترانه ای را برای مسافران تور ترکیه آماده سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز شهر:1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:73 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل:10 دقیقه

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,هتل های مناسب ترکیه,هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()