نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل دریم جزو هتل های چهار ستارهتور آنتالیا بهار 97 منطقه زیبای کمر آنتالیا محسوب می شود.این هتل در دامنه ی کوه تاریخی المپوس واقع شده است.گردشگران تور آنتالیا با طی کردن مسافتی اندک می توانند به جاذبه های گردشگری و تاریخی ترکیه دسترسی پیدا کنند.شما می توانید از استخر روباز،استخر سرپوشیده،زمین بازی کودکانتور آنتالیا تابستان 97،سونا،جکوزی،تور آنتالیا فروردین 97ماساژ،مرکز تناسب اندام،ساحل تور آنتالیا اردیبهشت 97اختصاصی، باغ خصوصی و رستوران های متنوع با طبخ غذاهای متنوعتور آنتالیا خرداد 97 بهره برده و اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل کمر دریم آنتالیا


هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر یکی از تور آنتالیا خرداد 97هتل های 5 ستارهتور آنتالیا تابستان 97 آنتالیا تور آنتالیا بهار 97می باشد که در منطقه بلک واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا است. این هتل دارای امکاناتی مانند, استخر, سونا, جکوزی, پارک آبی, حمام ترکی, حمام آفتاب, اتاق ماساژ, مرکز تناسب اندام, مرکز SPA, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, تور آنتالیا فروردین 97سرویس دهی UALL, ترنسفر, شاتل, لاندری, خشکشویی, پارکینگ, کرایه اتومبیل, ساحل اختصاصی, فروشگاه, سینما, بار, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و ... می باشد. هتل پورت نیچرتور آنتالیا اردیبهشت 97 با 600 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... در سال 2014 ساخته شد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل لوکس اقامت داشته باشید.

هتل پورت نیچر آنتالیا


هتل کرملین پالاس آنتالیا

 این هتل 5 ستاره یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا تور آنتالیا بهار 97است.این هتل با الهامتور آنتالیا تابستان 97 از کاخ کرملین در روسیه ساخته شده است و با امکانات ساحل شنی اختصاصی به طول 215 متر و استخرهای برگزیده خود، خدمات بازی‌های آبی در حد 5 ستاره را ارائه می‌دهد هتل کرملین دارای ساحل شنی اختصاصی است و در زمینی به مساحت 75 هزار متر مربع بنا شده است هتل آی سی گرین پالاس مجموعا 429 اتاق و 924 تخت خواب دارد که در 6 طبقه بنا شده‌اند و از طریق آسانسور می‌تتور آنتالیا فروردین 97وان به طبقات دسترسی پیدا کرد تمام اتاق‌ها مبله و دارای بالکن هستند و مجهز به حمام، دستشویی، سیستم تهویه، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات،تور آنتالیا اردیبهشت 97 تلویزیون و مینی‌بار می‌باشند و همچنین اتاق‌ها به صورت روزانه تمیز می‌شوند. هتل آی سی گرین پالاس دارای خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، ورزش‌های آبی، فوتبال، باشگاه بدن‌سازی و دارا می‌باشد همچنین خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود از خدمات دیگر این هتل حمام ترکی، اتاق ماساژ، سوناتور آنتالیا خرداد 97 و جکوزی و ... است.این هتل می تواند گزینه ی مناسبی برای گردشگران تور آنتالیا باشد. 

 

هتل کرملین پالاس آنتالیا


هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا

هتل علی بی ریزورت آنتالیا یکی از بهترین هتل های آنتالیا با کیفیت و امکانات عالتور آنتالیا بهار 97ی است.از سال ۲۰۱۱ تا کنون این هتل به نشان هتل تنیس مزین شده است. این هتل در بخش ماناوگات و سیده آنتالیا قرار دارد که از جمله ویژگی های آن دریای عظیم مدیترانه و هوای جالب و خواستنی آن است. اتاق های این هتل از نظر کیفیت محیط، تهویه، امکانات رفاهی و سلامت، در رتبه عالی قرار دارند. خوشبختانه از نظر امکانات تفریحی و رفاهی هتل در رتبه خوبی قرار دارد و شما می توانید در سفر به تور آنتالیاانواع امکانات را در تور آنتالیا اردیبهشت 97این هتل ساحلی مشاهده کنید. این هتل دارای حدود ۹۰۰ اتاق خانوادگی و استاندارد از نوع معمولی و سوپر  است که امکانات آن ها از نظر کیفیت تفاوتی ندارد.  از جمله ورزش های محبوبی که در این هتل به  مسافرین ارائه می شود، ورزش تنس است که امکانات کافی و وافی در این باره وجود دارد. از سمتیتور آنتالیا تابستان 97 امکانات دیگری مثل  مینی کلوب، ماکسی کلوب، گنچ کلوب،  سالن اتومبیل رانی، لونا پارک، پارک کودکانتور آنتالیا فروردین 97، آکوا پارک، مرکز نگهداری بچه ها به بهترین شکل و با کیفیت ترین امکانات، و… نیز در این تور آنتالیا خرداد 97هتل دیده می شود.تورهای نیم روزی و تمام روزی در جایجای این منطقه چیزی است که توسط هتل پشتیبانی می شود.

 

هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا


هتل آنابلا دایموند آنتالیا

هتل آنابلا دایموند در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار داردتور آنتالیا تابستان 97. این هتل 7 طبقه در زمینی بتور آنتالیا بهار 97ه وسعت 10 هزار متر مربع بنا شده است و جزو زنجیره هتل‌های آنابلا می‌باشد، لازم به ذکر است ساخت این هتل در سال 2013 به پایان رسیده است. هتل آنابلا پارک، عضو دیگر خانواده این هتل است که در مجاورت این هتل بنا شده است. فاصله هتل با ساحل شنی اختصاصی خود صفر بوده و در ساحل می‌توانید تور آنتالیا اردیبهشت 97از امکاناتی از قبیل دوش، کابین تعویض لباس و تخت‌های آفتابگیر استفاده کنید  پذیرایی در هتل آنابلا دایموند به صورت آل یعنی با سرو صبحانه ، ناهار ، شام و کلیه نوشیدنی ها تا ساعت ۲۴ انجام می گیرد . برخورداری از آب و هوای معتدل ، آفتاب زلال ، طبیعت زیبا و ساحل اختصاصی ماسه ای از خصویات ممتاز این هتل ۵ ستاره به شمار رفته و با مدد کادر خدماتی ورزیده ، سرویس دهی و خدمات شبانهتور آنتالیا فروردین 97 روزی و امکانات پیشرفته رفاهی و تفریحی تور آنتالیا خرداد 97و ورزش های ساحلی مفرح ، اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا هتل رقم خواهد زد.

 

هتل آنابلا دایموند آنتالیا



:: برچسب‌ها: نرخ تور آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سی لایت در کوش اداسی

هتل سی لایت در کوش اداسی یکی از هتل های 5تور ترکیه بهار 97 ستاره کوش آداسی و ترکیه می باشد در این هتل بهترین تور ترکیه تابستان 97امکانات رفاهی برای مسافران تور ترکیه و گردشگران تدارک دیده شده است. این هتل در فاصله 5 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است و یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می آید. این این هتل دارای ساحل اختصاصصی به مساحت 300 متا می باشد که شما می توانید در این ساحل به تفریحات بسیاریتور ترکیه اردیبهشت 97 بپردازید. داخل اتاق این هتل سیستم تهویه هوای مطبوع و مینی بار و اینترنت و ماهواره و تلویزیون موجود می باشد و از دیگر خدمات که این هتل فراهم کرده است می توان تور ترکیه خرداد 97ترانسفر فرودگاهی ،تور ترکیه فروردین 97روم سرویس،خشکشویی،استخر،سونا ،سالن ماساژ،پذیرش 24 ساعته و... را نام برد.

 

 


هتل آکوا فانتازی کوش آداسی

هتل آکوا فانتازی کوش آداسی یکی از هتل های 5 ستاره کوشتور ترکیه بهار 97 آداسی می باشدتور ترکیه تابستان 97 این هتل در سال 2006 ساخته شده است مساحت این هتل دویست هزار متر مربع می باشد در محوطه روبه روی این هتل یک پار ک آبی بسیار زرگ برای تفریح گردشگران و مسافران تور ترکیه ساخته شده است. ساحا خصوصی این هتل دارای 400 متر مربع مساحت می باشد و گردشگران می توانند در این ساحل زیبا و لذت بخش تفریح کرده و روز خوبی راتجربه کنند. این هتل دارای 489 واحد اتاق می باشدتور ترکیه فروردین 97. اماکانات این هتل تور ترکیه اردیبهشت 97می توان ،سیسیتم تهویه هوای مطبوع ،استخرسونا ،جکوزی ،سالن ماساژ،تور ترکیه خرداد 97سالن بدن سازی ،روم سرویس ،ترانسفر فرودگاهی ،خشک شویی ،مینی بار ،تراس ،لوازم بهداشتی داخل اتاق، اینترنت و ماهواره و ... می باشد.


هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی

این هتل 4 ستاره که از بهترین هتل های کوش آداسی است هتلی استور ترکیه بهار 97ت در منطقه کوش‌آداسی واقع در جنوب غرب ترکیه با 263 اتاق. این هتل زیبای مشرف به دریا، بر کرانه پهنه نیلگون اژه واقع شده و در آن می‌توان تلاقی چشم‌نواز خورشید و دریا را به تماشا نشست. هتل لوبلو کوش آداسی 2 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. هتل لوبلو استخرهای بزرگ روباز ، استخر آب گرم ‏، زمین بازی تنیس و مرکز اسپا نیز دارد. اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس است.اتاق های هتل طراحی و دکوری زیبا و چشم نوازتور ترکیه اردیبهشت 97 دارند. تمامیتور ترکیه اردیبهشت 97 اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا ،تور ترکیه خرداد 97 یخچال کوچک ، بطری های ‏آب ، تلویزیون ‏LCD‏ و کانال های ماهواره ای هستند.‏هتل لو بلو هم رستوران سفارش از منو دارد هم بوفه. انواع غذاهای ایتالیایی و دریایی را می توانید در رستوران سفارش از ‏منوی این هتل سفارش بدهید. صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و در هر زمان از روز می توان در رستوران های هتل ‏چای یا کیک سفارش داد ‎. میهمانان تور ترکیه در این هتل می توانند از تخت های آفتاب که در ساحل اختصاصی چیده شده است استفادهتور ترکیه تابستان 97 کرده و از بودن کنار ساحل لذت ببرند ‏و ریلکس کنند. همچنین تور ترکیه فروردین 97از خدمات ماساژ نیز بهره مند شوند.کودکان نیز می توانند در پارک آبی هتل به تفریح بپردازند. ‏ ‏ 

 

هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی


هتل توسان بیچ کوش آداسی

هتل توسان بیچ در شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در چند قدمی دریا قرار دارد و دتور ترکیه بهار 97ارای 300 متر ساحل شنی اختصاصی است.هتل توسان بیچ از سال 1962 تاسیس شده و تاکنون پذیرای مهمانان است.شهر دیرینه و باستانی افسوس و خانه حضرت مریم تنها 10 کیلومتر با هتل فاصله دارد.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشدتور ترکیه اردیبهشت 97.این هتل در مجموع دارای 377 اتاق می‌باشد هتل توسان بیچ کوش آداسی، Tusan Beach Resort، به اندازه 1 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره چشم انداز بی نظیری از ساحل را ارائه می دهد. این هتل در چند قدمی ساحل بلو فلگ قرار گرفته است. 2 استخر روباز و پارک آبی کودکان دیگر بخش های تشکیل دهنده هتل توسان بیچ هستند. تمامی اتاق های هتل مجهز به تهویهتور ترکیه خرداد 97 هوای مطبوع و بالکنی اختصاصی می باشند که شما را قادر می سازند تا منظره ی شگفت انگیزی از دریای اژه را نظاره گر باشید. اینترنت بیسیم رایگان در مجموعه هتل توسانتور ترکیه تابستان 97بیچ موجود است. اتاق های هتل توسان بیچ دارای دکوراسیونی مدرن، حمام خصوصی، صندوق امانات و تلویزیون می باشند. رستوران هتل توسان بیچ کوش آداسی غذاهای لذیذی را به صورت سلف سرویس برای شما آماده کرده است. غذاهای بین المللی هتل را حتما امتحان کنید. رستوران لایکیا غذا های دریایی و کباب های ترکی را برای مهمانان گرامی سرو می کند. در رستوران روباز زوگما، می توانید غذاهای سالم و تازه را در چشم اندازی خارق العاده از دریا میل نمایید.کافه های هتل توسان بیچتور ترکیه فروردین 97 کوش آداسی مجموعه ی متنوعی از نوشیدنی ها را در طول روز برای مهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

 

هتل توسان بیچ کوس آداسی


هتل سوهان 360 کوش آداسی

هتل سوهان ۳۶۰ کوش آداسی Suhan360 Hotel & Spa جز تور ترکیه بهار 97هتل های ۵ ستاره کوش آداسی است.این هتل که یکی از مجلل ترین هتل های کوش آداسی و جزو گروه هتل‌های سوهان است که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده و با توجه به موقعیت مکانی عالی که دارد، می توانید با پای پیاده به مرکز تور ترکیه خرداد 97شهر کوش آداسی دسترسی داشته باشید. فاصله هتل سوهان ۳۶۰ تا مارینای کوش آداسی ۱/۷کیلومتر و تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۶۳ کیلومتر است. روزانه دو سرویستور ترکیه اردیبهشت 97 شاتل به صورت رایگان میهمانان تور ترکیه را به دیدن سواحل و جاذبه های اطراف می برد. هتل تا تفرجگاه ساحلی قایق بادبانی ۱٫۷ کیلومتر مسافت دارد.تمامی اتاق های هتل مجهز به امکاناتی نظیر بالکن، تراس، مینی بار، حمام، سشوار، تلویزیون ماهواره ای و … هستند. بعضی از اتاق ها مشرف به دریا و برخی دیگر نیز نمایی رو به شهر دارند. انواع تایپ های اتاق ها تور ترکیه فروردین 97عبارتند از: اتاق استاندارد رو بهتور ترکیه تابستان 97 دریا، سوئیت استاندارد، سوئیت خانوادگی، سوئیت پرزیدنت، سوئیت جزیره، اتاق سوپریور، اتاق ویژه معلولین.

 

هتل سوهان 360 کوش آداسی



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ تور ترکیه,ارزان ترین نرخ تور ترکیه,قیمت تور ترکیه,آفر تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل کریستال استانبول ترکیه یکی از هتل های 5تور ترکیه بهار 97ستاره استانبول می باشد.نمای ساختمانی تور ترکیه تابستان 97این هتل از سنگ مرمر تشکیل شده است.این هتل در نزدیکی میدان تقسیم می باشد.از امکانات هتل شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا می باشد.تمیزی و موقعیت مکانی هتل کریستال باعث متمایز بودتور ترکیه اردیبهشت 97ن این هتل نسبت به هتلهای مشابه و هم قیمت در استانبول گردیده از گردشگران و میهمانان در تور ترکیه  پذیرا می باشد.با تور ترکیه همراه شوید تا در این هتل لحظات خوشی ر ا سپری کنید. اگر به دنبال هتلیتور ترکیه فروردین 97 با قیمت مناسب و امکانات بالا هستید هتل کریستال استانبول ترکیهتور ترکیه خرداد 97 انتخاب مناسبی است.

هتل کریستال استانبول ترکیه


هتل آدورا استانبول ترکیه

هتل آدورا استانبول ترکیه از هتل های 5ستاره استانبول می بتور ترکیه بهار 97اشد.این هتل در مرکز شهرتور ترکیه تابستان 97 استانبول قرار دارد.هتل آدور ا دارای 65 اتاق لوکس و مدرن می باشد.این هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم هم می باشد.صبحانه ، نان تازه ، عسل و میوه های تازه هروز بصورت بوفه سرو می شود.انواع غذاهای دریایی و گیاهی و غذاهای محلی در رستوران این هتل سرو می شود.انواع نوشیدنی های ترکی ، فرانسوی ، ایتالیایی هم در این رستوران سرو می شود.فاصله این هتل تا مراکز خرید 500 کیلومتر و تا ایستگاه تراموا هم 5 دقیقه می باشد.گردشگران تور ترکیه که معماری و موزه های باستانی علاقه مندند FATIH منطقه التور ترکیه خرداد 97ی و مناسبی می باشد.

از امکانات هتل: غذا و نوشیدنی،اینترنت،پارکینگ،خدمات (سرویس اتاق هتور ترکیه اردیبهشت 97ا،ترانسفر فرودگاهی ،گشت شهری،پذیرش 24 ساعت)می باشد.همچنین هزینه ترانسفر فرود گاهی تور ترکیه فروردین 9735 یورو می باشد.

هتل آدورا استانبول ترکیه


هتل ریکسوس پرا استانبول ترکیه

این هتل تنها 200 متر از منطقه پر جنب و جوش تقسیم و خیابانتور ترکیه بهار 97 استقلال فاصله دارد.این هتلتور ترکیه تابستان 97 5ستاره در خیابان تقسیم واقع است.از امکانات این هتل می توان به آبگرم، 3 رستوران و محل اقامتی زیبا با تهویه مطبوع و تلویزیون های ماهواره ای اشاره کرد. Wi-Fi رایگان نیز در این هتل در دسترس گرذشگران تور ترکیه می باشد.تمامی اتاق ها در این هتل با مینی بار و گاوصندوق ارائه می شود. برخی از اتاق ها منظره دریای(ورود شاخه ی طلایی) Golden Horn inlet را داردتور ترکیه خرداد 97.رستوران های اینتور ترکیه اردیبهشت 97 هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو تور ترکیه فروردین 97می کنند.برخی از امکانات ورزشی این هتل را سونا، سالن بدنسازی، حمام ترکی و خدمات ماساژهای مختلف را نام برد.گرشگران تور ترکیه که علاقه مندند به دیدن از جاذبه های گردشگری می توانند از منطقه تاریخی سلطان احمد و مکان های دیگر استانبول دیدن کنند. فرودگاه آتاتورک کمتر از 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آدرس: Kamerhatun Mah. Mesrutiyet Cad. No:44 Tepebası Taksim, Beyoglu, 34440 Istanbul, Turkey

هتل ریکسوس پرا استانبول ترکیه


هتل مارتی استانبول ترکیه

این هتل از هتل های 5ستاره استانبول می باشد که درتور ترکیه بهار 97 منطقه تکسیم واقه شده استتور ترکیه تابستان 97.از امکانات این هتل: حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.تور ترکیه خرداد 97تعداد اتاق های این هتل 270 می باشد.گردشگران تور ترکیه علاقه زیادی تور ترکیه فروردین 97به کافه و رستوران های مختلف دارند می توانند تنها با 15 دقیقه پیاتور ترکیه اردیبهشت 97ده روی به خیابان بسیار زیبا و معروف استقلال بروند و در رستوران ها و کافه ها وقت گذرانی کنند.این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد.

هتل مارتی استانبول ترکیه


هتل چراغان پالاس استانبول ترکیه

از هتل های بسیار معروف و زیبای شهر استانبول می باشد. در مجموع تعداد اتاق هایتور ترکیه تابستان 97 این هتل با طراحی و پذایرایی عالی می باشد که نمای اتاق ها رو به پارک ، دریا و... می باشد.تور ترکیه بهار 97تمامی اتاق های هتل چراغان دارای صندوق امانات، تلویزیون،اینترنت و فکس می باشد.هتل چراغان برگرفته از قصر های بی نظیر عثمانای می باشد.این هتل ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری را برای گردشگران تور ترکیه خود فراهم کرده است.هتل چراغان پالاس در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد که شما گردشگران تور ترکیه می توانید لتور ترکیه فروردین 97حظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.در رستوران اینتور ترکیه خرداد 97 هتل  انواع غذاها تور ترکیه اردیبهشت 97سرو می شود و شما گردشگران تور ترکیه می توانید در ترانس این رستوران غذاهای باب میلتان را میل نمایید و از فضای اطراف نهایت لذت ر ا ببرید.

 

هتل چراغان پالاس استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: آفر ویژه تور ترکیه,رزرو تور ترکیه,نرخ ویژه تور ترکیه,آفر تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سور ملی استانبول ترکیه

هتل سور ملی استانبولتور ترکیه اردیبهشت 97 ترکیه  از هتل هایتور ترکیه بهار 97 5ستاره تاپ و لوکس استانبول می باشد.و در شهر سیسلی واقع شده است.فاصله هتل سور ملی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 17 کیلومتر (20 دقیقه)می باشد.در این هتل یک رستوران ترکی وجود دارد که آماده سرو غذا برای شما گردشگران تور ترکیه می باشد.همچنین در رستوران RUGA میهمانان عزیز تور ترکیه می توانند در فضایی دلنشین صبحانه مورد علاقه خود را میل نمایند.از امکانات این هتل:استخر روباز و سونا، رستوران، پارکینگ رایگان، پذیرشتور ترکیه فروردین 97 ۲۴ ساعته، صرافخانه، سالن کنفرانس، سوئیت عروس ،روزنامه، امکانات ویژه معلولین،تور ترکیه خرداد 97 سیستم امنیتی، سیستم تهویه، سوئیت خانوادگی و ....این هتل امکان اجاره اتومبیل را برای میهمانان عزیز خود فتور ترکیه تابستان 97راهم کرده است.

 

هتل سور ملی استانبول ترکیه


هتل مرکور تکسیم استانبول ترکیه

این هتل یکی از هتل های 4 ستاره استانبول تور ترکیه بهار 97می باشد.تعداد اتاق های هتل 137 می باشد.تور ترکیه خرداد 97طراحی و دیزاین تمامی اتاق ها بسیار زیبا و لوکس می باشد.این در منطقه بی اوغلو واقع شده است. میهمانان عزیز تور ترکیه می توانند کمتر از 10 دقیقه به میدان تکسیم بروند.از امکانات اتور ترکیه تابستان 97ین هتل:مرکز تناسب اندامی مجهز و ۲۴ ساعته ، انبار چمدان ، لاندری ، خشکشوئی ، اتوکشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، مرکز بیزنس ، فکس و کپی ، کرایه خودرو ، سرویس شاتل با هزینه اضافی ، روزنامه ، صندوق امانات ، اتاق های عاری از سیگار ، امکانات برای مهمانان ناتوان ، اتاق های خانوادگی ، آسانسور ، تهویه مطبوع ، پارکینگ ، وای فای رایگانرستوران هتل مرکور انواع غذاهتور ترکیه فروردین 97ای بین المللی و محلی را سرو می کند و شما میهمانان تور ترکیه می توانید انواع صبحونهتور ترکیه اردیبهشت 97 و ناهار و شام باب میلتان را میل نمایید.با تور ترکیه همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا وقت گذرانی کنید.

 


هتل گلدن پارک استانبول ترکیه

از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می توان به هتل گلدنتور ترکیه بهار 97 پارک اشاره نمود.اینتور ترکیه خرداد 97 هتل تا میدان تقسیم فاصله اندکی دارد.همچنین گردشگران تور ترکیه که علاقه زیادی به بازدید از جاذبه های گردشگری دارند می توانند از ایاصوفیه، مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد دیدن نمایند.

از امکانات هتل تور ترکیه تابستان 97:شامل لابی با پذیرش تور ترکیه فروردین 97۲۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسورتور ترکیه فروردین 97 و همچنین سالن تلویزیون، کافه، مینی بار، رستوران، اتاق کنفرانس و دسترسی به اینترنت سرویس خانه داری و اتوکشی و لباس شویی و از طرفی ترانسفر فرودگاهی می باشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ترکیه ایی بسیار عالیتور ترکیه اردیبهشت 97 و لذیذی را در اختیار میهمانان تور ترکیه سرو می کند.همچنین تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر می باشد.با تور ترکیه همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات خوشی را را سپری کنید.

هتل گلدن پارک استانبول ترکیه


هتل لیون استانبول ترکیه

هتل لیون استانبول ترکیه از بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه می باشدتور ترکیه خرداد 97.این هتل تا تور ترکیه بهار 973 دقیقه تا میدان تکسیم فاصله دارد.این هتل دارای 104 اتاق لوکس و زیبا می باشد.گردشگران تور ترکیه می توانند در این هتل بسیار زیبا که به خیابان استقلال که از معروفترین خیابان استابول است دیدن نمایند و در رستوران ها تور ترکیه تابستان 97و کافیشاپ ها وقت گذرانی کنید.

امکانات هتل:رستوران , گاو صندوق , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه , رستوران

شما گردشگران تور ترکیه می توانید دتور ترکیه فروردین 97ر رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و فرنگیتور ترکیه اردیبهشت 97 را میل نمایید.با تور ترکیه همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات آرام خوشی را سپری کنید.

هتل لیون استانبول ترکیه


هتل سلطان هان استانبول ترکیه

هتل سلطان هان استانبول از بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول می باشدتور ترکیه بهار 97.این در کنار مسجد کبود واقع شده است.گردشگران تور ترکیه می توانند با پرداخت هزینه از ترانسفر فرودگاهی نیز بهرمند شوند.همچنین گردشگران تور ترکیه که به دیدن از آثار باستانی و معماری ها علاقه مندند این هتل بهتور ترکیه خرداد 97 منطقه fatih بسیار نزدیک می باشد و بهترین منطقه برای بازدید از آثار باستانی می باشد.همچنین  گردشگران تور ترکیه می توانند در رستوران انواع غذاهای ترکی و بین المللی و محلی را میل نمایند.

امکانات هتل: رستوران، پذیرش شبانتور ترکیه فروردین 97ه روزی، آسانسور،تور ترکیه اردیبهشت 97 بار، انبار بار و چمدان، گرمایشتور ترکیه تابستان 97، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، حمام ترکی و بخار، سونا،

با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیار دنج کنار عزیزانتان لحظات رویایی را تجربه کنید.

هتل سلطان هان استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: ارزان ترین قیمت تور ترکیه,نرخ تور ترکیه,بهترین تور ترکیه,آفر تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ارون استانبول ترکیه

این هتل از بهترین هتل های سه ستاره ترکیه می باشدتور ترکیه بهار 97.امکانات هتل شامل:لویزیون ال سی دی, تلفن,تور ترکیه تابستان 97 حمام, سشوار, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, رستوران, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری می باشد.گردشگران تور ترکیه می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای دلخواه خود را میل نمایند.فاصله تور ترکیه خرداد 97هتل تا فرودگاه بین المیی 17 کیلومتر می باشد.لذا گردشگران تور ترکیه می توانند در  مسجد ایاصوفیه که تنها 10 دقیقه با هتل فاصله دارد وقت گذارنی کنند.با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیار عالیتور ترکیه فروردین 97 و مقرون به صرفه اوقات خوشی را کنارتور ترکیه اردیبهشت 97 عزیزانتان تجربه کنید.

هتل ارون استانبول ترکیه


هتل سوییس استانبول ترکیه

یکی از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول هتل سوییس می باشتور ترکیه بهار 97د و در منطقه بشیکتاش واقع شده است.همچنین تا میدان تکسیم 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل تور ترکیه خرداد 97دارای 566 اتاق بسیار دنج و با طراحی بسیار زیبا می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل::رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ,تور ترکیه فروردین 97 سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, سرویس ویژه معلولین,  روم سرویس 24 ساعتهفاصله هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر می باشد.گردشگران تور ترکیه که به دیدن از جاذبه های گردشگریتور ترکیه تابستان 97 علاقه مندند می توانند تنها با 15 دقیقه فاصله به کاخ توپکاپی، بازار بزرگتور ترکیه اردیبهشت 97 و مسجد آبی رفته و ازین مکان هی بسیار زیبا دیدن نمایند.

 


هتل میراکل آسیا استانبول ترکیه

هتل میراکل آسیا استانبول از هتل های 5 ستاره بسیار عالی و ویژه تور ترکیه بهار 97شهر استانبول می باشد.این هتل دارای 219 اتاق دنج و با امکانات و خدمات رفاهی می باشدتور ترکیه خرداد 97.گردشگران تور ترکیه می توانند به مرکز خرید ویاپورت رفته و در آنجا وقت گذرانی نمایید.همچنین این هتل تا فرودگه صبیحا تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل میراکل آسیا:استخر سر باز، باغ، سونا، تور ترکیه فروردین 97باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی،تور ترکیه تابستان 97 رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیار زیباتور ترکیه اردیبهشت 97 لحظات آرام و به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل میراکل آسیا استانبول ترکیه


هتل گرین پارک مرتر استانبول ترکیه

هتل گرین پارک مرتر استانبول ترکیه یکی از هتل های پنج ستاره ترکیه تور ترکیه بهار 97می باشد.این هتل در نزدیکی مرکز صنعت نساجی واقع شده است.امکانات  و خدمات رفاهی هتل شامل: رستوران و بار, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, آرایشگاه, صرافی, پارکینگ, لاندری, اتاق بخار, شامل وسایل تور ترکیه اردیبهشت 97بدنسازی ، ماساژتور ترکیه فروردین 97 درمانی ، حمام ، استخرتور ترکیه تابستان 97 روباز و سرپوشیده

می باشد.در این هتل تور ترکیه خرداد 97دو رستوران و دو کافه رستوران موجود می باشد که گردشگران تور ترکیه می توانند غذاهای مورد علاقه خود را نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر می باشد.با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا لحظات آرام و به یادماندنی را در این هتل 5 ستاره کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل گرین پارک مرتر استانبول ترکیه


هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره ترکیه می باشتور ترکیه بهار 97د و در مرکز شهر استانبول واقع می باشد.امکاناتی که این هتل به مسافران تور ترکیه خرداد 97تور ترکیه خود ارائه می دهد: رستوران، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، اتاقهاتور ترکیه تابستان 97ی ضد صدا ، منطقه بدون سیگار ، کتابخانه، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده و ...

با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیاتور ترکیه اردیبهشت 97ر مقرون به صرفه لحظات خوب و خوشیتور ترکیه فروردین 97 را کنار عزیزانتان سپری کنید.



:: برچسب‌ها: آفر تور ترکیه,مناسب ترین قیمت تور ترکیه,رزرو تور ترکیه,بهترین تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در منطقه تاریخیتور ترکیه بهار 97تور ترکیه فروردین 97 استانبول واقع شده است. هتل آکرا استانبول در سال 2009 ساخته شده است. این هتل دارای 30 اتاق می باشد. امکانات این هتل شامل: رستوران، آسانسور، گاو صندوق، اتو کشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فکس، کپی و.... می باشد.تور ترکیه خرداد 97 این هتل تا ایستگاه قطار سیرتور ترکیه تابستان 97 کچی از هتل تنها 15 دقیقه تور ترکیه اردیبهشت 97زمان لازم است. مسافران تور ترکیه می توانند برای اقامت خود این هتل را انتخاب کنند.

هتل آکرا استانبول ترکیه


هتل اینترکنتیننتال استانبول

هتل اینتر کنتیننتال  یکی از هتل های تور ترکیه خرداد 975 ستاره استانبول می بتور ترکیه فروردین 97اشد که در مرتور ترکیه بهار 97 کز شهر استانبول واقع شده است و در چند قدمیتور ترکیه تابستان 97 از میدان تقسیم قرار دارد. داخل اتاق ها با دکوراسیون مدرن تزیین شده و تلویزیون لوازم بهداشتی و یخچال از امکاناتی می باشد که در اتاق این هتل می باشد. رستوران زعفران یکی از چندین رستوران های این هتل می باشد که با سرو غذاهای ترکی بین المللی از مسافران تور ترکیه خود پذیرایی می کند. از امکانات ارائه شده توسط این هتل می توان سالن ماساژ باشگاه بتور ترکیه اردیبهشت 97دنسارزی و سیستم تهویه هوا روم سرویس و پذیرش 24 ساعته و ... را نام برد.


 هتل ماریوت استانبول

هتل ماریوت استانبول یکی از بهترین هتل های تور ترکیه خرداد 975 ستاره استانبول می باشدتور ترکیه فروردین 97 در این هتل 35 طبقه دارد

و دکوراسیون مدرن این هتل به همراه کادر تعلیم دیده و مجرب و امکانات رفاهی مناسبی که برای  مسافران تور ترکیه و گردشگران تدارک دیده اند این هتل را به یکی از تور ترکیه تابستان 97مشهور ترین اقامتگاه در میان مسافران تور ترکیه تبدیل کرده است. این هتل در فاصله 4 کیلو متری مرکز خرید پروفیلو واقع شده است ودر فاصله 23 کیلو متری از فرودگاه آتاتورک تور ترکیه بهار 97واقع شده است. تمام اتاق ها در این هتل مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع و مبلمان و تلویزیون و اینترنت و ماهواره و لوازم بهداشتی داخل حمام و سرویس بهداشتی و مینی بار می باشد. امکانات رفاهی در این هتل شامل ،ترانسفر فرودگاهی ،روم سرویس ،رستوران ،کافه تور ترکیه خرداد 97،لاندری ،سالن بدن سازی ،استخر،سونا ،جکوزیتور ترکیه اردیبهشت 97 ،سالن ماساژ،حمام ترکی ،تراس و ... می باشد.

 


هتل کلاریون شیشلی استانبول

هتل کلاریون از بهترین هتل های استانبول در محله ی

شیشلی استانبول واقع شده و برای مسافرانی که علاقمند به گشت و گذار در شهر زیبای استابول و تور استانبول هستند انتخابی عالی به شمار می رود. هتل کلاریون شیشلی استانبول تنها 8 کیلومتر تا تور ترکیه اردیبهشت 97مرکز شهر فاصله دارد و موقعیت استراتژیک آن به مهمانان این اطمینان را می دهد که به آسانی و سرعت می توانند به جاذبه های دیدنی شهر دسترسی پیدا کنند چرا که موقعیت خوب هتل کلاریون شیشلی استانبول دسترسی آسانی در اختیار آنان می گذارد. تور ترکیه فروردین 97 مرکز تناسب اندام ، آبگرم ، باغ ، سونا و ماساژ موجود در هتل کلاریون فضاهای ایده آلی برای تمدد اعصاب و تور ترکیه خرداد 97رفع خستگی پس از یک روز پر مشغله هستند. اتاقهای هتل کلاریون شیشلیتور ترکیه بهار 97 استانبول دارای مدرن ترین امکانات روز دنیا هسند و به زیباترین شکل ممکن ، آراسته شده اند . این هتل دارای ۱۳۴ اتاق وسوئیت می باشد . همگی این ۱۳۴ اتاق دارای تهویه مطبوع ،تلویزیون ماهواره تور ترکیه تابستان 97ای صفحه تخت و گاو صندوق هستند. 

 

هتل کلاریون شیشلی استانبول


هتل نیپون استانبول

در طراحی این هتل از سبک ساده

ی ژاپنی الهام گرفته شده است. میدان معروفتور ترکیه فروردین 97 تقسیم حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. این هتل 4 ستاره که از بهترین هتل های استانبول ترکیه است دارای یک بدنسازی مدرن بوده و اتاق های بزرگ آن به اینترنت بیسیم

دسترسی رایگان تور ترکیه خرداد 97دارند.اتاق هایتور ترکیه تابستان 97 هتل نیپون استانبول تور ترکیه اردیبهشت 97مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع، اثاثیه ی مدرن، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند. برخی از اتاق ها دارا ی آشپزخانه ای کوچک و یک جکوزی داخل سرویس بهداشتی تور ترکیه بهار 97می باشند.هتل نیپون استانبول رستورانی شیک دارد که صبحانه ی سلف سرویس و غذا های ترکی و بین المللی تهیه شده از مواد اولیه ی محلی را سرو می کند. مهمانان تور استانبول که در این هتل اقامت دارند می توانند از خدمات ماساژ بهره برده یا دوچرخه ای اجاره کنند و در استانبول به سیاحت بپردازند. هتل همچنین کانتر توری دارد که سرویس بلیط ارائه می کند و در مورد جاذبه های محلی به مهمانان اطلاعات می دهد.

 

هتل نیپون استانبول



:: برچسب‌ها: ارزان ترین نرخ تور ترکیه,قیمت تور ترکیه,رزرو تور ترکیه,قیمت تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل تکسیم گونن استانبول

تنها 110 متر با میدان تقسیم استانبول فاصلهتور ترکیه بهار 97 دارد و امکاناتی مانند استخر فضای باز رویتور ترکیه تابستان 97 پشت بام با مناظر پانوراما دارد. اتاق های شیک هتل تکسیم گونن با رنگ های گرم و اثاثیه ی چوبی تزئین شده اند و شامل سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، مینی بار و سشوار می شوند. برخی از اتاق ها فضا ی نشیمن بزرگی دارند. لوازم رایگان تهیه ی چای و قهوه و یک بطری کوچک آب معدنی در اتاق قرار دارند و به صورت روزانه تمدید می شوندهتل تکسیم گونن انواع تسهیلاتتور ترکیه فروردین 97 تندرستی مانند استخر سرپوشیده، بتور ترکیه اردیبهشت 97دنسازی، حمام ترکی و سونا را برای مهمانانش تدارک دیده است.بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های خیابان استقلال تنها 400 متر با هتل تکسیم گونن فاصله دارند.مجموعه اقامتی هتل تکسیم گونن در استانبول از چند رستوران تشکیل شده که یکی از آنها در بام هتل قرار گرفته تا گردشگران تور استانبول هم زمان با صرف غذایی لذیذ اتور ترکیه خرداد 97ز چشم انداز با شکوه استانبول نیز لذت ببرند.

 

هتل تکسیم گونن استانبول


هتل گرند هالیک استانبول

این هتل در مرکز منطقه ی بیک اوغلو در استانبول قرار گرفته و منظره ایتور ترکیه بهار 97 رو به خلیج و دریایتور ترکیه تابستان 97 زیبای گلدن هورن دارد هتل در مجموع 177 اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد. این هتل اتاق و سوئیت های راحت با اتاق نشیمن جداگانه و تلویزیون صفحه تخت دارد استخر سرپوشیده ی این استخر بهترین مکان برای استراحت پس از یک روز گردشی می باشد. همچنین حمام سنتی ترکی، سونایتور ترکیه فروردین 97 خشک وتور ترکیه اردیبهشت 97 ماساژ برای علاقه مندان تدارک دیده شده است. رستورانی با برخورداریتور ترکیه خرداد 97 از چشم انداز فوق العاده شهر، به سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی میپردازد. میهمانان تور ترکیه میتوانند آخر هفته ها، از اجرای موسیقی زنده سنتی در رستوران Meze لذت ببرند.مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

 

هتل گرند هالیک استانبول


هتل مارمارا استانبول ترکیه

هتل مارمارا استانبول یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه در مرکز شهر استانبول تور ترکیه بهار 97است که در  مجاورت میدان تقسیم و در نزدیکی پل بسفر و تعدادی از بازارهای مهم شهر واقع شده است . هتل مارمارا ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل مارمارا می باشدتور ترکیه اردیبهشت 97 . اما در مورد این هتل ۵ ستاره که به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسیتور ترکیه تابستان 97 دارد ، این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی برخوردار است . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل مارمارا تامین می گردد  . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است .  از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل مارمارا استانبول می توان به : ۳ سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ،  سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس تور ترکیه فروردین 97، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندینتور ترکیه خرداد 97 رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

 

هتل مارمارا استانبول ترکیه


هتل بریستول استانبول ترکیه

هتل بریستول 300 متر از خیابان مشهور و پرشور استقلال فاصله دارداین هتلتور ترکیه بهار 97 از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.اين هتل داراي 76 اتاق مي باشداین هتتور ترکیه تابستان 97ل در سال 2013 بازسازی شده است و اتاق هایی مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، میز کار ، مینی بار و حمام اختصاصی می باشند. اتاق ها در رنگهای گرم دکور شده اند و مبلمان چوبی دارند.اینترنت Wi-Fi در سراسر هتل قابل استفاده می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند اطلاعات درباره جاذبه های دیدنی وتور ترکیه فروردین 97 همچنین خرید بلیت ها و پیشنهادات گردشگری را از رسپشن هتل بگیرند. همچنین امکان کرایه کردن ماشین به کمک کارکنان هتل وجود دارد و خدمات خشکشویی نیز ارائه می گردد.صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می گردد.هتل بریستول 3 کیلومتر از منطقه تاریخی استانبول ، مسجد آبیتور ترکیه اردیبهشت 97 ، توپکاپی و ایاصوفیه فاصله دارد. پارکینگ رایگان است و در محلی نزدیک به هتل امکان پارک ماشینتور ترکیه خرداد 97 وجود دارد. مرکز خرید جواهر نیز 15 دقیقه از این هتل فاصله دارد. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 14 کیلومتر است.

 

 هتل بریستول استانبول ترکیه


هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول، The Green Park Hotel Taksim، درتور ترکیه بهار 97 قلب تکسیم واقع شده و یک استخر سرپوشیده و یک مرکز آبگرم درون آن قرار دارند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی از این هتل 4 ستاره فاصله دارد و دسترسی آسان به دیگر بخش های شهر را میسر می سازد. دسترسی به اینترنت بیسیم در سراسر مجموعه رایگان می باشد.تمامی اتاق های هتل گرین پارک تتور ترکیه اردیبهشت 97کسیم استانبول مجهز به تلویزیون کابلی، تلفن، تور ترکیه تابستان 97یک سبد میوه ی رایگان، روزنامه و 2 بطری آب معدنی هستند.رستوران هتل گرین پارک تکسیم انواع غذا های بین المللی و محلی را در محیطی آرام سرو می کند.مرکز تناسب اندام هتل گرینتور ترکیه فروردین 97 پارک تکسیم شامل یک استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی می شود. مسجد آبی و کاخ توپکاپی در 3/5 کیلومتری هتل قرار گرفته اند.هتل گرین پارک تکسیم 20 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد.تور ترکیه خرداد 97 مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1/3 کیلومتری هتل واقع شده اند.این هتل مکان مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول می باشد.

 

هتل گرین پارک تکسیم استانبول



:: برچسب‌ها: رزرو تور ترکیه,ارزان ترین نرخ تور ترکیه,آفر تور ترکیه,قیمت تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 هتل دلفین دیوا آنتالیا ترکیه

هتل دلفین دیوا آنتالیا ترکیه از هتل هایتور ترکیه تابستان 97 بسیار معروف آنتالیا می باشد کهتور ترکیه بهار 97 در منطقه لارا واقع شده است.این هتل دارای 462 اتاق بسیار دنج و با امکانات ویژه و خدمات رفاهی عالی برای گردشگران تور ترکیه می باشد.این هتل بسیار مجلل دارای 6 رستوران می باشد که هرکدام آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ترکیه می باشد.امکانات هتل:زمین تنیس، والیبال ساحلی، مینی‌فوتبال،تور ترکیه اردیبهشت 97 بدن‌سازی، بسکتبال، بولینگ و اتاق بازی با تکنولوژی روز دنیا است. همچنین در مرکز SPA مجهز این هتل می‌توانید از خدمات حمام ترکی و ماساژ استفاده نمایید. البته این مرکز دارای سالن زیبایی و سلامتتور ترکیه خرداد 97 و باشگاه مخصوص بازی کودکان نیز تور ترکیه فروردین 97می‌باشد.سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد.

 


هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره آدونیس آنتالیا ترکیه در مرکز تور ترکیه تابستان 97شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 13 تور ترکیه بهار 97طبقه دارای 227 اتاق که تمام اتاق ها دارای بالکن رو به دریا، باغ و استخر دارند. هتل آدونیس آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 20 دقیقه و تا مرکز آنتالیا 5 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور ترکیهتوجه داشته باشند که برای رفتن به ساحل اختصاصی تور ترکیه خرداد 97هتل باید یک تور ترکیه فروردین 97ارتفاع چند متری را از طریق پله ها یا آسانسور طی کنند. از امکانات رفاهی هتل آدونیس آنتالیا ترکیه می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی، تور ترکیه اردیبهشت 97جت اسکی، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد، پارکینگ، خشکشویی، زمین بازی کودکان، باشگاه کودکان، سالن آرایش، خدمات 24 ساعته، اینترنت و ... اشاره داشت.

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه


هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا ترکیه می باشد.این هتل در منطقه بلک واقع شده است.این هتل دارای 9 رستوران مجزا می باشد.مهمانان عزیز تور ترکیه می توانند انواع غذاهای دلخواهتور ترکیه فروردین 97 خود را میل نمایند و نهایتور ترکیه بهار 97ت لذت راببرند.این هتل دارای 469 اتاق بسیار دنج و عالی می باشدتور ترکیه خرداد 97.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 35 دقیقه می باشد.همچنین مهمانان عزیز تور ترکیه می توانند در آمفی تاتر آسپیندوس وقت گذرانی کنند.از امکانات ورزشی و تفریحی این هتل می‌توان به والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، استخرتور ترکیه اردیبهشت 97 روباز  و یک استخر کوچک همراه با سرسره آبی(به صورت رایگان) اشاره کرد تور ترکیه تابستان 97واین هتل دارای مرکز SPA باشگاه بدنسازی، استخر شنای 65 متری، جکوزی، حمام ترکی، 2 اتاق سونا و اتاق بخار می‌باشد.با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیار معروف لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

 


هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

یکی از هتل های معروف آنتالیا هتل توپکایی پالاس می باشدتور ترکیه بهار 97. این هتل در ساحل لارا در کوندو قرار گرفته است. این هتل از 5 ساختمان مجزا و 908 اتاق تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، کافی نت، استخر سرباز و سر پوشیده سشوار، فروشگاه، خدمات 24 ساعتهتور ترکیه خرداد 97 در اتاق و... میتور ترکیه فروردین 97 باشد. این هتل 20 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا تور ترکیه اردیبهشت 97فاصله دارد. پارکینگ این هتل برای مسافران تور ترکیه رایگان می باشد. مسافران عزیز می توانندتور ترکیه تابستان 97 با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی داشته باشند.

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه


هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

کی از هتل های خوب آنتالیا هتل کلاب سرا می باشد. این هتل تور ترکیه بهار 97در سال 1980 در شهر لارا ساخته اتور ترکیه اردیبهشت 97ست و در سال 2007 باز سازی شده است. تمامی اتاق ها لوکس و مجلل بوده که از امکاناتی مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبله و... برخوردار است. سالن بدن سازی، زمین بازی مخصوص کودکان، حمام ترکی، استخر، آرایشگاه، فروشگاه، فکس و کپی و.... از دیگر امکانات رفاهیتور ترکیه فروردین 97 این هتل می باشد. اینتور ترکیه خرداد 97 هتل از 5 رستوران و 7 کافه تشکیل شده استتور ترکیه تابستان 9709:12:55 تا مسافران تور ترکیه بتوانند غذای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت میل کنند.

هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه



:: برچسب‌ها: قیمت مناسب تور ترکیه,ارزان ترین تور ترکیه,بهترین نرخ تور ترکیه,رزرو تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اورنج کانتی ریزورت کمر

هتل اورنج کانتی ریزورت کمریکی از هتل هایتور ترکیه بهار 97 5 ستاره آنتالیا می باشد طراحی ساختمان این هتل به سبک هلند قرن 16 می باشد این هتل در نزدیکی این هتل واقع شده است. در رستوران های این هتل غذا های ارگانیک سرو می شود. در این هتل یک استخر به وسعت 5000 متر و یک استحر کم عمق برای کودکان موجود می باشد. در این هتل امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه خرداد 97تور ترکیه مانند سالن ورزشی, انواع سرسره های آبی, مینی کلوب, تور ترکیه تابستان 97کافی شاپ و لوازم بهداشتی در اتاق ها, سیستم هوای مطبوع و ... میباشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 45تور ترکیه اردیبهشت 97 کیلومتر می باشد. و تا مرکز شهر 20 دقیقه فاصله زمانی دارد.تور ترکیه فروردین 97


هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

هتل 5 ستاره هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا یکی از زیبا تور ترکیه بهار 97ترین  و مجلل ترین هتل هایتور ترکیه تابستان 97 آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 250000 متر مربع بنا شده است. داخل اتاق ها مجهز تور ترکیه فروردین 97به تلویزیون، میز آرایش و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی حمام به صورت جداگانه می باشد. این هتل در نزدیکی دروازه هادریان قرار دارد و در 50 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است . امکاناتتور ترکیه اردیبهشت 97 که دراین هتل برای مسافران تور ترکیه و میهمانان و گردشگران تداراک دیده شده است مشامل مرکز آب گرم ،سالن بدن سازی،ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته مسافران ، روم سرویس، سرو غذا داخل اتاق، سالن متور ترکیه خرداد 97اساژ، استخر ، سنا، جکوزی، سرسره آبی می باشد.


هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا یکی از مجللتور ترکیه فروردین 97 ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا تور ترکیه بهار 97می باشد این هتل در منطقه لارا در سال 2013 تاسیس شده است. ایتور ترکیه تابستان 97ن هتل دارای دو ساختمان می باشد که به یک شکل طراحی شده اند ساحل اختصاصی این هتل 30 هزار متر مربع می باشد و در فاصله 330 از هتل می باشد. در این هتل رستوران های ایتالیاییتور ترکیه اردیبهشت 97 و آسیایی و ترکی برای پذیرایی از مسافران تور ترکیه موجود می باشد. برای گردشگرانی که قصد گذراندن تور ترکیه خرداد 97یک عصر رمانتیک در یک کافه دنج و آرام  را دارند می توانند از کافه های این هتل استفاده کنند.

 


هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل رکسوس پریمیوم بلک 6 دقیقه از ساحل فاصله دارد. این هتل فضایتور ترکیه بهار 97 وسیعی را به خود اختصاص داده است و دارای بیش از 700 متر ساحل اختصاصی می باشد. هتل رکسوس پریمیوم بلک در سال 2017 به طور کامل بازسازی شده و از آن جمله می توان به استخر اینفینیتی  با مساحت 2000 متر مربع که جزء بزرگترینتور ترکیه فروردین 97 استخر های هتل های آنتالیا می باشد اشاره کرد.تور ترکیه اردیبهشت 97 اتاق های این هتل چشم اندازی زیبا و رویایی از دریای مدیترانه یا محیط سرسبز اطراف هتل دارند. همچنین با دکوری شیک و وسایلی مدرن همراه هستند. اتاق ها همه عایق صدا هستند و اقامتی آرام را برای میهمانان فراهم می کنند. داخل اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، تهویه کننده هوا ، مینی بار ، چای یا قهوه ساز و صندوق امانات قرار دارد. همچنین اینترنت Wi-Fi نیز به صورت رایگان در اتاق هاتور ترکیه تابستان 97 در دسترس است هتل رکسوس پریمیوم دارای 8 رستوران می باشد. ستوران های هتل انواع استیک ، غذاهای ترکی ، غذاهای ایتالیایی ، غذاهای دریایی و غذاهای بین المللی را سرو می کنند.همچنین انواع شیرینی در این هتل سرو می گردد.این هتل می تواند تور ترکیه خرداد 97گزینه مناسبی برای مسافران تور آنتالیا باشد.

 

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا


هتل پورت ریور آنتالیا

هتل پورت ریور آنتالیا تنها ۳ دقیقه از ساحل دریای مدیترانه فاصله دارد .تور ترکیه بهار 97 این هتل دراری یک استخر در فضای باز و یک باشگاه بدنسازی و حمام ترکی و یک استخر سرپوشیده می باشد . بعضی از اتاق های این هتل دارای منظره دریا هستند . این هتل دارای تور ترکیه خرداد 97یک منطقه ساحل خصوصی و امکانات ورزشی در آب و کرایه ماشین می باشد . از این هتل به منطقه ویژه غواصی و موج سواری دسترسی راحتی دارد و فقط ۵۰۰ متر از رودخانه و مرکز آب گرم فاصله دارد . اتاقهای هتل پورت ریور تور ترکیه اردیبهشت 97بسیار شیک و مدرن مبله شده تور ترکیه فروردین 97اند . امکانات اتاق های هتل پورت ریور شامل تلویزیون صفحه تخت ، کتری ، حمام خصوصی ، دمپایی و لوازم بهداشتی به صورت رایگان ، سشوار می باشد و اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند و دارای سیستم تهویه هوا مناسب میباشند . اتاق های خانوادگی ، اتاق بدون صدا سوئیت برای ماه عسل در این هتل در دسترس می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا از نظر گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل پورت ریور آنتالیا



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان تور ترکیه,آفر تور ترکیه,بهترین تور ترکیه,رزرو تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل چهار ستاره نظر بیچ در مرکزتور ترکیه بهار 97 شهر آنتالیا واقع شده و یکی از بهترین هتل های آنتالیا است.خدمات درجه تور ترکیه تابستان 97یک این هتل بهصورت آل all بوده و صبحانه،ناهار،شام ،میان وعده ها و نوشیدنی ها در این هتل برای مسافران به صورت رایگان سرو میگردد.هتل نظر بیچ درنزدیکی دریا قرار دارد و منظره خوبی برای ثبت خاطرات سفر را دارا می باشد.این هتل در فاصله 10 تور ترکیه فروردین 97دقیقه ای با مرکزشهر انتالیا و 20 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد.استخر ، سونا ، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام از امکانات دیگر این هتل هستند.اتاقهای هتل با شماره تلفن مستقیم  حمام، مو خشک کن، مینی بار، بیدار شو، بالکن، تلویزیون، ماهواره، اینترنتتور ترکیه خرداد 97 بی سیم، اسپلیت تهویه مطبوع میباشد. رستوران هتل نظر بیچ صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. می توانید روی تراس رستوران از صرف غذا های خود در چشم اندازی از کلیسا ی سنت جان، لذت ببرید. کافه ی استخر و کافه ی لابی هتل نظر بیچ در تمام طول روز نوشیدنی سرو می کنند.مهمانان تور آنتالیا در هتل نظر بیچ متور ترکیه اردیبهشت 97ی توانند در سونا و حمام ترکی هتل به استراحت بپردازند. همچنین یک بدنسازی در مجموعه ی هتل موجود است.

 

هتل نظر بیچ آنتالیا


هتل کرملین پالاس آنتالیا

این هتل در سال 2003 میلادی ساخته شده و دارای 874 اتاق، 126 آپارتمان و 15 سوئیت اتور ترکیه فروردین 97ست و تعطیلات به یاد ماندنی و لذت بخشی را همراه با خدمات ویژه برای شما به اتور ترکیه بهار 97رمغان خواهد آوردهتل کرملین پالاس با شکوه  با باغهای بی نظیر اطرافش مدل کوچکی از کاخ کرملین در کشور روسیه است وخدمات مدرن منحصر به فرد غذاهای دلپذیر از مشخصات این هتل زیبا می باشد این هتل مکان تفریحی بسیار عالی برای میهمانان . زوج های جوان و تور ترکیه تابستان 97گردشگران تور انتالیا می باشدتور ترکیه خرداد 97.همه اتاقها از امکاناتی مانند بالکن,حمام,دستشوئی,سیستم تهویه مطبوع,تلفن مستقیم,تلویزیون و ماهواره,صندوق امانات الکترونیکی,یخچال و سشوار برخوردار می باشد.استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , پینگ پنگ , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی نیز از دیگر امکانات این هتل تور ترکیه اردیبهشت 97می باشد.این هتل دارای رستوران های ترکی، مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی بوده و میهمانان تور آنتالیا می توانند از شنیدن آوای پیانو در بار هتل، لذت ببرند.

 

هتل کرملین پالاس آنتالیا


هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

 "هتل آدالیا الیت لارا" در منطقه لارا در شهر آنتالیا تور ترکیه بهار 97در زمینی به مساحت 45 هزار تور ترکیه فروردین 97متر مربع ساخته شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی شنی به طول 100 متر است. هتل آدالیا الیت لارا با سرگرمی‌های متنوع در طول روز و برنامه‌های گوناگون در شب، محیط شاد و مفرحی برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل دارای ۵۲۵ اتاق و سوئیت – ساحل اختصاصی – استخر فضای باز و داخلی- باغ – تراس آفتاب – پارک آبی – مرکز اسپا – حمام ترکی – تور ترکیه تابستان 97سونا – ورزش های آبی – مرکز تناسب اندام – زمین تنیس – بیلیارد –بولینگ – دارت – زمین بازی کودکان – وای فای رایگان – امکانات مختص افراد کم توان – ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری – امکان اجاره خودرو – اتاق جلسه – آرایشگاه – پارکینگ رایگان – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق ۲۴ ساعته – کارکنان و خدمه چند زبانه و وغیره می باشد. اتاق ها و سوئیت های هتل آدالیا الیت لارا از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه داخلی، حمام با وان/دوش،تور ترکیه اردیبهشت 97 تلویزیون LCD، مینی بار، بالکن مبله، سشوار، قهوه/چایی ساز و ... برخوردارند.در مرکز اسپای مجهتور ترکیه خرداد 97ز هتل، می توانید با انواع مراقبت های ارائه شده شامل: سونا، ماساژ، حمام ترکی و ...، روح و جسم خود را بپرورید.بوفه صبحانه، ناهار و شام در رستوران اصلی هتل و با انواع انتخاب ها، مهیا است. انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، دریایی، ژاپنی، مکزیکی و ... برای پذیرایی از مهمانان تور ترکیه فراهم است.

 

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا


هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا در آنتالیا و با فاصله 700 متر تور ترکیه بهار 97از منطقه تاریخی کالیچی قرار دارد. تور ترکیه فروردین 97این هتل ساحلی دارای مرکز اسپا و استخر و اتاق هایی با نما به سوی دریا یا کوهستان دارد. تمامی اتاق های هتل رامادا پلازا مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون LCD و ماهواره ، میز کار و بالکن اختصاصی هستند.از امکانات هتل میتوان به دید عالی اتاق ها به کوه و دریا ، استخر آب گرم تور ترکیه تابستان 97و سرویس رایگان اینترنت اشاره کرد.هریک از اتاقهای زیبای هتل Ramada Plaza ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، گیرنده ماهواره ، میز کار و بالکن اختصاصی میباشد.باشگاه "City Club Spa" نیز از سالن ورزشی و استخرتور ترکیه خرداد 97 سرپوشیده تشکیل شده است. همچنین میهمانان میتوانند از حمام ترکی و ماساژ درمانی واقع در هتل هم استفاده کنند.در رستوران هتل ، انواع غذاهای ترکی و خارجی سرو میشود.همه روزه ،تور ترکیه اردیبهشت 97 صبحانه ، ناهار و شام سلف سرویس بوده وهر هفته تفریحات عصرگاهی و پذیرایی از میهمانان تور آنتالیابا شام های لذیذ؛صورت میگیرد.

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا



:: برچسب‌ها: نرخ تور ترکیه,قیمت ارزان تور ترکیه,بهترین نرخ تور ترکیه,رزرو تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش در میدان ساحلتور لحظه آخری کیش بهار 97 جزیره و رو به روی بازار ونوس قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع بنا شده است وتور لحظه آخری کیش تابستان 97 در سال 1393 بازسازی شده است. هتل در دو طبقه بنا شده است و دارای 50 اتاق دو تا چهار تتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97خته است و برای مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات صبحانه، مینی بار، سرویس فرنگی،‌ اینترنت و صندوق امانات است. رستوران این هتل با نوع منوی انتخابی و ظرفیت 100 نفر غذاهای ایرانی تور لحظه آخری کیش خرداد 97را به مهمانان ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، تتور لحظه آخری کیش فروردین 97اکسی سرویس و ... است.

هتل جام جم کیش


هتل سارا کیش

هتل 3 ستاره سارا کیش در خیابان رودکی جزیره تور لحظه آخری کیش فروردین 97قرار دارد. موقعیتتور لحظه آخری کیش بهار 97 مکانی هتل بسیار خوب است و در کنار مراکز خریدی نظیر بازارهای پردیس 1 و2 ، هایپر مارکت و پانیذ قرار دارد. هم چنین هتل به کارتینگ جزیره نزدیک است. هتل سارا در سال 1388 در 4 طبقه و با 72 اتاق اقتتاح شد. اتاق های هتل یک تا چهار تخته هستند و به مهمانان تور لحظه آخری کیش امکانات تلویزیون، مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع تور لحظه آخری کیش خرداد 97و اینترنت را ارائه میتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 دهند. رستوران هتل با نام ساینا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با نوع سرو دلخواه شما آماده می کند. در فضای سبز دل انگیز هتل یک چایخانه سنتی وجود دارد که شما مسافرانتور لحظه آخری کیش می توانید از آن استفاده کنیدتور لحظه آخری کیش تابستان 97. هتل امکان اجاره ماشین بدون راننده را به شما می دهد تا بتوانید از گشت در جزیره لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، خدمات نگهداری از کودک و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.


هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز کیش در خیابان رودکی جزیرهتور لحظه آخری کیش فروردین 97 و در نزدیکی بازار های پردیس 1 و 2 و همتور لحظه آخری کیش بهار 97 چنین پانیذ قرار دارد.این هتل در سال 1383 ساخته و در سال 1391 بازسازی شد. ساختماتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97ن هتل 4 طبقه است و در زمینی به مساحت 2400 متر مربع ساخته شده است. رستوران هتل در طبقه همکف قرار دارد و هم چنین دارای یک کافی شاپ و کافه سنتی است. هتل دارای 49 اتاق از انواع دو تخته، سه تخته و تور لحظه آخری کیش تابستان 97سوئیت است که برای شما مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و اینترنت هستند. اکثر اتاقهای هتل چشم انداز دریا را دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به فضای سبز، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، ترانسفرتور لحظه آخری کیش خرداد 97 فرودگاهی رایگان، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی اشاره کرد.

هتل سان رایز کیش


هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها یکی از هتل های 3 ستور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97تاره جزیره است. این هتل ساحلی بوده تور لحظه آخری کیش بهار 97و در کنار یکی از زیباترین ساحل های جزیره یعنی ساحل مرجانی قرار دارد. اتاق های این هتل به صورت ویلایی ساخته شده اند و همه ی امکانات رفاهی را به شما مسافران تور لحظه آخری کیش ارائه می دهند. رستوران هتل با ارائه غذاهای با کیفیت و پخش موسیقی زنده در هنگام صرف غذا نظر شما را جلب خواهد کرد. فضای سبز زیبای اطراف هتل مکان بسیتور لحظه آخری کیش خرداد 97ار مناسبی برای پیاده رویتور لحظه آخری کیش فروردین 97 شما مسافران تور لحظه آخری کیش است. هم چنین این هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید جزیره دارد به طوری که می توانید پیاده به خرید بروید. هتل دیدنیها دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان بوده وتور لحظه آخری کیش تابستان 97 امکانات رفاهی دیگری مانند کافی شاپ، چایخانه سنتی، مسیر دوچرخه سواری، اجاره ماشین، روم سرویس و پذیرش شبانه روزی را ارائه می دهد.

هتل دیدنیها کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل 3 ستاره سیمرغ یکی از هتل هایتور لحظه آخری کیش خرداد 97 ساحلی جزیره است که در کنارتور لحظه آخری کیش بهار 97 آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 20234 متر و به صورت ویلایی ساخته شده است و دارای 80 اتاق شامل اتاق های دو تا 5 تخته است که برای مسافرانتور لحظه آخری کیش امکانات تلویزیون ال ای دی، مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع، اینترنت و صبحانه را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 170 نفر واقع در محوطه هتل انواعتور لحظه آخری کیش تابستان 97 غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود را سرو می کند. فاصله هتل از مراکز خرید زیاد است ولی برای مسافران تور لحظه آخری کیش گشت رایگان جزیره و ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفتهتور لحظه آخری کیش فروردین 97 شده است. از دیگر امکانات هتل می توان ساحل اختصاصی، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اجاره ماشین،‌ پارکینگ و صندوق امانات را نام برد.

هتل سیمرغ کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های لوکس کیش,رزرو هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اسپادانا کیش

هتل 2 ستاره اسپادانا کیش در زمینی به مساحت 20000 مترمربع در بلوار ایران جزیره قرار دارد. واحدهایتور لحظه آخری کیش فروردین 97 اقامتی هتل به صورت سوئیت بوده کهتور لحظه آخری کیش خرداد 97 به صورت کلبه هایی به سقف شیروانتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 9ی ساخته شده اند.تور لحظه آخری کیش بهار 97 این هتل جزء هتل های ساحلی محسوب شده و فاصله آن تا ساحل بانوان بسیار کم است. هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا به همرا حوض و فواره و آلاچیق ها همراه با رستوران سنتیتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 است.هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش تا فرودگاه ترانسفر رایگان در نظرگرفتتور لحظه آخری کیش تابستان 97ه است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به بیلیارد، کافی شاپ، گشت بازار و جزیره و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل اسپادانا کیش


هتل فرشتگان کیش

هتل تک ستاره فرشتگان کیش به دور از منطقه شهریتور لحظه آخری کیش بهار 97 کیش و در نزدیکی کمپ نیروی دریایی قرار دارد. هتل برای رفیت و برگشت مسافران به فرودگاه ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته است. هم چنین سرویس رفت و برگشت به مراکز خرید نیز برای شما در نظر گرفته شده است. این هتل دارای 29 اتاق است را هستند. یکی از امکاناتتور لحظه آخری کیش خرداد 97 ویژه هتل سالنتور لحظه آخری کیش تابستان 97 بیلیارد است. از دیگر امکاناتتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 هتل می توان به رستوران، تاکسی سرویس و لابی اشاره کرد.

هتل فرشتگان کیش


هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو یکی از هتل های 2 ستاره جزیره است که تور لحظه آخری کیش بهار 97در میدان امیرکبیر و درتور لحظه آخری کیش تابستان 97 موقعیتی خوب با ساختمانی زیبا و معماری متفاوت بنا شده است. واحد های اقامتی هتل به صورت آپارتمانی بوده و در اصل هتل عالی قاپو هتل آپارتمان محسوب می شود. هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 10 دقیقه است. شما مسافران تور لحظه آخری کیش می توانید در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را نوش جان کنید. هم چنین هتل برای رفت و آمد شما در جزیره تور لحظه آخری کیش خرداد 97تاکسی سرویستور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 در اختیار شما قرار می دهد.تور لحظه آخری کیش فروردین 97

هتل عالی قاپو کیش


 

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که درتور لحظه آخری کیش بهار 97 سال 1387 افتتاح شده است. هتل در موقعیت مکانی خوبی و در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار گرفته است. هتل دارای 70 واحد اقامتی شامل سوئیت، کانکت و آپارتمان است که به شما مسافرانتور لحظه آخری کیش امکانات چاتور لحظه آخری کیش تابستان 97ی ساز، صبحانه، اینترنت، یخچالتور لحظه آخری کیش خرداد 97 و مبلمان را ارائه می دهند. تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97رستوران هتل در طبقه همکف تور لحظه آخری کیش فروردین 97قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد و کافی شاپ هتل به صورت روباز و در کنار فضایسبز به شما خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل تعطیلات برای شما مهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به اسپا، بیلیارد، پینگ پنگ، باغچه، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد.

 

هتل تعطیلات کیش


هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق یکی از هتل هایتور لحظه آخری کیش بهار 97 3 ستاره جزیره است که در میرمهنا و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. هتل در سال 1386 و در دو طبقه ساخته شده است. هتل دارای 46 واحد اقامتی است که دو تا پنج طبقه هستند و دارای امکاناتی نظیر صبحانه، تلویزیون، یخچال، تلفن و اینترنت هستند. رستوران هتل با ظرفیت 100تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 نفر انواع غذاهای ایرانتور لحظه آخری کیش فروردین 97ی را برای شما مسافران تور لحظه آخری کیش سرو می کنند. در اطراف هتل فضای سبز بسیار و یک چایخانه سنتی وجود دارد که محل بسیار مناسبی برای استراحت است. از دیگر امکانات هتل می توان بتور لحظه آخری کیش خرداد 97ه کافی شاپ، صندوق اماناتور لحظه آخری کیش تابستان 97ت، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل آفتاب شرق کیش

 



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,هتل های لوکس کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل شایلی کیش

هتل شایلی یکی از هتل های سه ستاره کیش استتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 که در بلوار دتور لحظه آخری کیش بهار 97ریا جزیره قرار دارد. این هتل در سال 1394 بازسازی شده است و دارای یک ساختمان دو طبقه با 40 اتاق است. تاق های هتل بسیار تمیز بوده و امکاناتی نظیر صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع وتور لحظه آخری کیش خرداد 97 حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار داشته و با ظرفیت 80 نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان بهتور لحظه آخری کیش فروردین 97 فضای سبز، کافی شاپ، ترانسفر، صتور لحظه آخری کیش تابستان 97ندوق امانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل شایلی کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در مرکزتور لحظه آخری کیش بهار 97 جزیره و در میدان پردیس قرار دارد. هتل در سال 1385 در ساختمانی با معماری بسیار زیبا و متفاوتتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 و در 7 طبقه افتتاح شده است. هتل دارای 168 اتاق است که برای شما مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات چای ساز، یخچال، بالکن، مبلمان ، اینترنت و تلویزیونتور لحظه آخری کیش تابستان 97 اشاره کرد. هتل دارای دوتور لحظه آخری کیش فروردین 97 رستوران است که یکی غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می دهد و رستوران دیگر سنتی است. هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری است که از آن ها می توان به استخر، تور لحظه آخری کیش خرداد 97سونا، جکوزی، ماساژ، بیلیارد، آرایشگاه، سالن همایش، گیم نت و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش


هتل سالار کیش

هتل سالار یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد. واحدهایتور لحظه آخری کیش بهار 97 اقامتی این هتل به صورت آپارتمان تور لحظه آخری کیش تابستان 97بوده و هتل در نزدیکی نوار ساحلی جزیره قرار گرفته است. هم چنین هتل سالار در کنار ساحل مرجانی قرار گرفته است که یکی از مکان های فوق العاده زیبای کیش محسوب می شود. این تور لحظه آخری کیش خرداد 97هتل دارای آپارتمان های یک خوابهتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 و دو خوابه است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت و تهویه مطبوع برای شما مسافران تور لحظه آخری کیش هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، رستورانتور لحظه آخری کیش فروردین 97، کافی شاپ و حمل و نقل اشاره کرد.

هتل سالار کیش


هتل خیام کیش

هتل خیام یکی از هتل های 1 ستاره جزیره کیش است. این هتل ساحلی محسوب می شود و واحدهای اقامتی آن به صتور لحظه آخری کیش تابستان 97ورت سوئیت های ویلایی است. از مزایای هتل خیام که مورد توجهتور لحظه آخری کیش خرداد 97 مسافران تور لحظه آخری کیش قرار می گیرد می توان بتور لحظه آخری کیش فروردین 97ه ارزان بودن و نزدیکی به اسکله تفریحی اشاره کرد. فاصله هتل تا فرودگاه حدود ده دقیقه است که خدمات ترانسفر فرودگاهی توسط هتل انجام می شود. برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از کافی شاپ و رستوران هتل استفاده کنید. در اطراف هتل مسیر دوچرخه سواری وجود دارد و شما مهمانان گرامی می توانید با اجاره کردن دوچرخه به تفریح بپردازید. تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97از دیگر امکانات هتل خیام می توان به اینترنت، لاندری، روم سرویس،تور لحظه آخری کیش بهار 97 تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.


هتل خیام کیش


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون یکی از هتل های در حالتور لحظه آخری کیش بهار 97 احداث جزیره کیش می باشد و در آینده ای نزدیک به شما مسافران گرامی تور لحظه آخری کیش خدمات ارائه خواهد کرد. این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی در میان میدان سیری تور لحظه آخری کیش خرداد 97و داریوش و در نزدیکی بلوار ساحل قرار گرفته است که دسترسی بسیار خوبی به تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97مکان های مهم جزیره نظیر ساحل و مراکز خرید دارد. هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع قرار گرفته و دارای ساختمانی 5 طبقه با معماری بسیار زیبا است. در محوطه هتل گامبرون یک استخرتور لحظه آخری کیش فروردین 97 و فضای سبزتور لحظه آخری کیش تابستان 97 بسیار زیبا وجود دارد که در آن آلاچیق برای استراحت شما در نظر گرفته شده است. شما مسافران گرامی می توانید پس از افتتاحیه نسبت به انتخاب و رزرو این هتل اقدام نمایید. 

هتل گامبرون کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های لوکس کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()