هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش کیش در بلوار دریا جزیره واقع شده است. هتل نوساز است و در سال 1390 ساخته شده است. دسترسی هتل به مراکز خرید جزیره بسیار خوب است به طوری که پیاده می توانید به بازارهای زیتون و ونوس بروید. هم چنین در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 67 اتاق است که شامل اتاق های دو تا پنج تخته است و برای مهمانان تور کیش مهر 96 دارای امکانات اینترنت، صندوق امانات، صبحانه، سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و با ظرفیت 135 نفر و منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپگ هتل در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی رایکان، پارکینگ رایگان، فضای سبز، امکانات برای معلولین، روم سرویس، رنت ماشین، لاندری و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.


هتل کوثر کیش

هتل یک ستاره کوثر کیش یک هتل ساحلی است.این هتل دارای ساحل اختصاصی است و به مراکز تفریحی مانند پارک دلفینها بسیار نزدیک است. هتل دارای 24 اتاق است که برای مسافران تور کیش دارای امکانات اینترنت، تلویزیون، تهویه مطبوع و صندوق امانات است. فاصله هتل تا فرودگاه 8 دقیقه است. این هتل قیمت مناسبی دارد و به همین علت مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش آبان 96 است. از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه و کافی شاپ اشاره کرد.


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره است. این هتل درست در مقابل بازار مروارید قرار دارد و به بازارهایی نظیر زیتون، هایپر مارکت و مرکز تجاری بسیار نزدیک است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. هتل دارای 64 باب اتاق است که امکاناتی نظیر مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سرویس فرنگی و تهویه مطبوع دارد. رستوران هتل با منوی انتخابی و ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را برای مهمانان تور کیش آذر 96 سرو می کند. هتل نزدیک به ساحل است و با چند دقیقه پیاده روی می توان به ساحل رسید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان ترانسفر رایگان، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ، سالن کنفرانس، آنتن مرکزی و فضای سبز اشاره کرد.


هتل گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش در زمینی به مساحت 6500 متر مربع در سال 1369 افتتاح شد. هتل 20 دقیقه تا دریا فاصله دارد. این هتل دارای اتاق های دو تا چهار تخته است که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت است. فاصله هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه است. فضای سبز هتل بسیار زیبا بوده و مکان مناسبی برای استراحت مهمانان است. ار دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور کیش نوروز 97 می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، نمازخانه و صندوق امانات اشاره کرد.


هتل آرا کیش

هتل 2 ستاره آرا کیش در میدان پردیس جزیره قرار گرفته است. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و نزدیک بازار های جزیره نظیر مرکز تجاری و بازار پردیس 1 و 2 قرار دارد. هم چنین به ساحل و اسکله ی تفریحی هم نزدیک است. هتل در سال 1391 بازسازی شد و با مدیریت جدید به کار خود ادامه داد. این هتل دارای 60 اتاق دو تا چهار تخته است که برای مهمانان تور کیش دارای امکانات صبحانه، تلفن، تلویزیون، یخچال و حمام است. از مزیت های دیگر این هتل برخورد خوب پرسنل و هم چنین قیمت خوب آن است . هتل آرا برای مسافران تور کیش شهریور 96 امکانات دیگری هم چون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، خدمات گردشگری،لاندری و فضای سبز دارا است.

 





:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, قیمت هتل های کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: