معرفی هتل های دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آواری دبی

هتل اواری دبی از هتل های 4 ستاره در منطقه دیره دبی است که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است. ایستگاه مترو الرقه در 700 متری از هتل آواری دبی قرار گرفته است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه دبی 5 کیلومتر می باشد. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق بزرگ و تمیز با امکانات مناسب می باشد. این هتل دارای دو رستوران است که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند و گردشگران تور دبی آذر 96 می توانند در انواع غذاهای خوشمزه را میل نمایند. از امکانات رفاهی و ورزشی هتل آواری دبی می توان به استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات نگهداری از کودک، صندوق امانات، مسابقات شبانه، اتاق جلسه، پارکینگ، کافی شاپ، اینترنت وای فای و ... اشاره کرد.

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

 


هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی از هتل های معروف چهار ستاره دبی است که در نزدیکی نهر دبی احداث شده است. این هتل دارای 267 اتاق استاندارد، سوئیت، اتاق کلاسیک رویال و اتاق ویژه معلولین می باشد. فاصله هتل رادیسون بلو دبی تا برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال 5 دقیقه می شود. گردشگران تور دبی آبان 96 می توانند با استفاده از ایستگاه مترویی که در فاصله ی 500 متری از هتل قرار دارد به نقاط مختلف شهر بروند. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی خوش طعم سرو می شود.

امکانات هتل رادیسون بلو دبی شامل پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، مرکز اسپا، اسکواش، اتاق بازی، کافی شاپ، پارکینگ، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، سالن جلسه، خدمات نگهداری از کودک، اینترنت پر سرعت و ... می باشند.

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی


هتل کاپتورن دبی

هتل 4 ستاره کاپتورن دبی در منطقه دیره دبی واقع شده است که در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر قرار دارد. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل می باشند که دسترسی گردشگران تور دبی مهر 96 را آسان نموده است. هتل دارای 210 اتاق لوکس و مدرن می باشد. فاصله هتل کاپتورن دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه می شود. از امکانات رفاهی هتل کاپتورن دبی می توان به رستوران، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، مرکز اسپا، اتاق جلسه، پارکینگ، سالن آرایش، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، مینی بار، اینترنت وای فای و ... اشاره کرد.

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 


هتل رویال اسکات دبی

هتل رویال اسکات دبی از هتل های 4 ستاره خوب و لوکس دبی می باشد. فاصله هتل تا مرکز خرید برجمان و موزه دبی 5 دقیقه می شود. ایستگاه حمل و نقل عمومی در روبروی هتل رویال اسکات دبی قرار دارد که گردشگران تور دبی پاییز 96 می توانند به راحتی از طریق مترو به مرکز دبی، فرودگاه بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی بروند. این هتل دارای 144 اتاق با کلیه امکانات مورد نیاز مسافران می باشد. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل رویال اسکات دبی می توان به رستوران، کافه، استخر روباز، سونا، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، خدمات اسپا، اتاق جلسه، پارکینگ، پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودک، صرافی، لاندری، فروشگاه، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل رویال اسکات دبی

هتل رویال اسکات دبی

هتل رویال اسکات دبی





:: برچسب‌ها: نرخ ویژه هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, هتل های خوب دبی, آفر هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: