رستوران های ترکیه
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

رستوران سانس استانبول ترکیه

معرفی:رستوران سانس جزء رستوران های معروف و مشهور استانبول ترکیه میباشد که در منطقه بشیکتاش واقع شده است.این رستوران ویلای دو طبقه ای با معماری بسیار زیبا و بی نظیر در باغی سرسبز ساخته شده است.فضای باغ مانند رستوران که در فصل بهار و تابستان باز است تا مسافران و گردشگران عزیز در فضای دل نشین غذای خود را میل کنند.نکته جالب توجه در مورد این رستوران تغییر منو هر دو ماه یکبار با توجه به مواد اولیه فصلی می باشد.آشپز ها و سر آشپز های کاملا حرفه ای این رستوران بهترین غذا ها را برای مسافرین محترم تور ترکیه سرو میکنند.ظرفیت رستوران سانس 80 نفره میباشد.طعم غذاها بسیار دلچسب و فراموش نشدنی استرستوران سانس تور کیش زاری جشن ها و مهمانی های شما نیز آماده پذیرایی است و محیط فوق العاده ای را برای جشن های شما فراهم میکند و همچنین میتوانید از اینترنت رایگان جهت انجام کارهای اینترنتی خود نیز استفاده کنید.

 

رستوران سانس استانبول ترکیه

 

منو رستوران:رستوران سانس دارای منو غذایی از انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی، مدرن میباشد.گردشگرین عزیز تور ترکیه میتوانید از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و نوش جان کنید.

 

ساعت کاری:این رستوران از ساعت 11:30 صبح تا 11:30 شب آماده به خدمت مسافران تور ترکیه میباشد.بهترین رستوران های استانبول

 

رستوران سانس استانبول ترکیه

 

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، لونت، خیابان پالمیه، خیابان هاسی آدیل

 

پیشنهاد ما:رستوران سانس یک انتخاب مناسب برای صرف غذا در استانبول میباشد.این رستوران با داشتن فضای دل نشین هر روزه مورد توجه هزاران گردشگر قرار میگیرد.


رستوران وای نات استانبول ترکیه

معرفی:رستوران وای نات استانبول یکی از رستوران های خوب و معروف استانبول ترکیه میباشد.رستوران وای نات در بین مسافران تور ترکیه طرفدار زیادی دارد.این رستوران با بهترین و حرفه ای ترین آشپز ها غذا های لذیذ را آماده میکنند.فضای باز و دلنشین این رستوران جووی را ساخته تا هر بازدید کننده ای را جذب خود کند و از این رو یکی از بهترین رستوران ها در استانبول نامیده می شود.رستوران وای نات، با اینکه رستورانی کوچک است ولی بسیار محبوب میباشد.یکی از جذابیت های این رستوران ترویج کتاب خوانی در روز های تعطیل و به خصوص کریسمس می باشد.با هر بودجه ای می توانید در این رستوران برای خود غذا سفارش دهید.

رستوران وای نات استانبول ترکیه

منو رستوران:رستوران وای نات دارای منوی غذایی از انواع دریایی ، اروپایی ، ترکی ، باربیکیو ، ترکی ، غذاهای مخصوص گیاه خواران میباشد و مسافران تور ترکیه میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران وای نات هر روزه از ساعت 10:30 تا 12 بامداد آماده پذیراییتور ترکیه شهریور 98 از مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشند.

رستوران وای نات استانبول ترکیه

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، محله، سلطان احمد، خیابان پیرلوتی شماره 45

پیشنهاد ما:رستوران وای نات یک مکان مناسب برای صرف غذا های لذیذ میباشد.مسافران در سفر به این شهر زیبا و تاریخی میتوانید برای صرف غذا این رستوران را انتخاب کنید و لذت ببرید.

رستوران وای نات استانبول ترکیه


رستوران تراس کلود سون استانبول

معرفی:رستوران تراس یکی از رستوران های خوب و معروف استانبول میباشد.این رستوران دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی میباشد.رستوران تراس دارای دو فضای رو باز و سر پوشیده می باشد.که انتخاب میز در این دو فضا به عهده گردشگران تور استانبول میباشد.طراحی و معماری این رستوران بسیار هوشمندانه بوده زیرا که با توجه به دو بخشی کردن آن به محیط سرپوشیده و تراس بزرگ باب میل هر سلیقه ای می باشد.آشپز های این رستوران کاملا حرفه ای میباشند و تمام غذا ها را با مواد غذایی با کیفیت و سالم آماده میکنند.پرسنل های این رستوران با روی خوش از مسافران تور استانبول پذیرایی میکنند.

رستوران تراس کلود سون استانبول

منو رستوران:رستوران تراس کلود سون دارای منوی از انواع غذاهای ترکی، اروپایی، انواع خوراک های ترکی استانبولی، استیک، انواع کباب، پیتزا، سالاد، سوپ، شیرینی و باقلوای ترکی با قهوه معروف ترک میباشد.مسافران تور استانبول میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران تراس هر روزه از ساعت 6:30 صبح تا 11:30 شب, بار همه روزه از ساعت 12 شب تا 1 صبح باز میباشد.

رستوران تراس کلود سون استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، بسیکتاس، خیابان بایلیدم 12، محله ویشنی زاده، استانبول پارکسا هیلتون

پیشنهاد ما:این رستوران یک مناسبتور ترکیه تابستان 98 برای صرف غذا در شهر تاریخی استانبول میباشد.مسافرانی که به این شهر سفر میکنند میتوانند این رستوران را انتخاب کنند.

رستوران تراس کلود سون استانبول

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های لوکس ترکیه,رستوران های ترکیه,رستوران های خوب ترکیه,رستوران های ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: